۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۱۳
کد خبر: 82669004
T T
۰ نفر
ورود تريلر حامل آرماتور به جايگاه سوخت بخش جبالبارز جيرفت

جيرفت - ايرنا - رييس جمعيت هلال احمر جيرفت گفت: يك دستگاه تريلر صبح امروز (دوشنبه) به اتاق جايگاه سوخت شهر جبالبارز برخورد كرد كه خوشبختانه خسارت جاني در بر نداشت.

وحيد شاهرخي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : اين راننده با پارك تريلر در حاشيه محور جبالبارز و در نزديكي پمپ بنزين جبالبارز، براي انجام كاري اين وسيله نقليه باري را ترك كرده بود.
وي با اشاره به اينكه برخورد اين تريلر به قسمت اتاق تجهيزات فرمان جايگاه سوخت بوده است، بيان كرد: در پي اعلام اين حادثه نيروهاي پايگاه امدادي جمعيت هلال احمر جبالبارز با حضور در محل براي امدادرساني حاضر شدند.
وي تصريح كرد: با توجه به برخورد اين كاميون با جايگاه سوخت و تخريب قسمتي از كابين راننده ، خوشبختانه راننده تريلر قبل از برخورد در بيرون از كابين بوده است.
رييس هلال احمر جيرفت بيان كرد: محور شهر جبالبارز به جيرفت بعنوان محور اصلي خودروهايي سنگين است و تصادف خودروهاي سنگين در اين محور به صورت روزمره وجود دارد و شاهد بروز خسارت هايي به آبنيه و علايم جاده مي شوند.
وي عنوان كرد: اين جايگاه تنها جايگاه مركز بخش جبالبارز است كه هم اكنون به علت اين حادثه قادر به ارائه خدمات و توزيع سوخت بنزين و گازوئيل نمي باشد.
جبالبارز در 46 كيلومتري شمال شهر جيرفت و در راه اصلي جيرفت به كرمان قرار دارد.
اين شهر داراي سه دهستان و 30 هزار نفر جمعيت است.
شهرستان جيرفت با 308 هزار نفر جمعيت از چهار بخش مركزي، اسماعيلي، ساردوئيه و جبالبارز تشكيل شده و در فاصله 230 كيلومتري جنوب كرمان واقع است.
خبرنگار: هادي شفيعي مجاز ** انتشاردهنده: روح الله صائب*
7450/6003