۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۷:۵۱
کد خبر: 82665887
T T
۰ نفر

تهران قهرمان مسابقات كيك بوكسينگ كشور شد

۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۷:۵۱
کد خبر: 82665887
تهران قهرمان مسابقات كيك بوكسينگ كشور شد

ساري- ايرنا- تيم تهران در پايان مسابقات كيك بوكسينگ قهرماني كشوركه جمعه شب در ساري مركزمازندران برگزارشد، جام قهرماني اين مسابقات را بالاي سر برد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، درپايان اين مسابقات 2 روزه كه جمعه شب در سالن سيد رسول حسيني ساري برگزار شد، تيم استان تهران با كسب 3 نشان طلا، 2 نقره و2 برنز بر سكوي قهرماني تكيه زد و جشن قهرماني برپا كرد.
تيم مازندران ميزبان مسابقات هم با كسب يك نشان طلا، 2 نقره و چهار برنز نايب قهرمان شد و تيم استان قم با كسب يك طلا، 2 نقره و2 برنز به مقام سوم دست يافت.
در اين مسابقات كه در 8 وزن رده سني بزرگسالان برگزار شد، در نتايج انفرادي و در وزن 60 – كيلوگرم 'علي اصغرقدرتي' از تهران با پيروزي برابر ' علي كريمي' از قم قهرمان شد و ' پيمان پقه 'از گلستان و 'سهيل حداد' از البرز به طور مشترك سوم شدند.
در وزن 65- كيلوگرم، ' علي فرج زاده' از اردبيل با شكست دادن ' احمد نيك كار' به نشان طلا دست يافت و مقام هاي سومي مشترك اين وزن نيز از آن ' احد بياباني' از هرمزگان و ' عليرضا قنبري' از قم شد.
در ديدار نهايي وزن -70 'سعيد چهاردلي' از مازندران در يك ديدار تماشايي 'محمد محمدي' از قم را مغلوب كرد و ' سجاد صفري' از ايلام و 'علي عليپور' از مازندران در رده هاي سوم قرار گرفتند.
در وزن -75 كيلوگرم، مقام نخست به ' مسعود فرحي نيا ' از تهران رسيد، 'محسن كردعلوند' از لرستان دوم شد و ' مهدي تيموريانيا ' از لرستان و' رضاكاوياني' از مازندران به طور مشترك سوم شدند.
دروزن -80 كيلوگرم، مصاف ' منصور حيدري' از قم با ' مسعود مقيميان ' از مازندران را رزمي كار قمي برنده شد و مقام سومي مشترك اين وزن نيز به ' معين حاج عبدي' از گلستان و ' خشايار دردشتي' از هرمزگان رسيد.
در وزن -85 كيلوگرم، ' نيما مجيدي' از گيلان با شكست ' سيد احسان وفايي نژاد مقدم' از تهران نخستين نشان طلاي تيمي اين استان را دراين مسابقات كسب كرد و ' مرتضي سلمانپور' از مازندران و ' دوردي محمد قرباني' از تهران به طور مشترك سوم شدند.
در ديدار نهايي وزن -90 كيلوگرم، ' علي دامك ' از خراسان رضوي با پيروزي نزديك برابر ' آرمان بازياري' از مازندران به نشان زرين طلا دست يافت و ' حسين ريش سربياني' از البرز و' حسين اميني' از تهران مقام سومي مشترك را كسب كردند.
و در وزن +90 كيلوگرم ' محمد رضاپور شيرمحمدي' از تهران با پيروزي برابر ' امير علي پور فرد' ديگر همشهري خود قهرمان شد و ' نيك نام حق پرست ' از مازندران و' محمد اميدي' از قم سوم مشترك شدند.
در مسابقات كيك بوكسينگ قهرماني مردان كشور حدود 165 ورزشكار در قالب 29 تيم از 27 استان 2روز در سالن ورزشي سيد رسول حسيني ساري با هم رقابت كردند.
'علي فرج زاده' قهرمان وزن -65 كيلو گرم نيز در حركتي ارزشمند، نشان طلاي خود را به ' آروين رسولي' يادگار 'ياور رسولي' داور و مربي درجه يك فدراسيون رزمي و عضو شوراي داوري فدراسيون رزمي كه سال پيش به علت بيماري سرطان درگذشته بود، اهداء كرد.
همچنين توسط هيات رزمي استان مازندران و شوراي داوري فدراسيون از حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان مازندران تقدير و مدال افتخاري اين مسابقات به خانواده رسولي اهدا شد.
خبرنگار: مهدي غلامي** انتشا ردهنده: محسن حسن نيا
/1899/327

سرخط اخبار استان‌ها