۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۴۲
کد خبر: 82644413
T T
۰ نفر
آزمون قانون احكام دائمی برنامه توسعه كشوربرگزار شد

كیش – ایرنا – آزمون قانون احكام دائمی برنامه توسعه كشور با حضور مدیران و كاركنان مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ازاد كیش برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد كیش عصر شنبه در حاشیه برگزاری این آزمون به خبرنگار ایرنا گفت: یكی از مشكلات نظام مدیریت كشور نداشتن اشراف و آشنایی لازم و دقیق برخی مدیران و كاركنان با قوانینی است كه باید در طول مدت خدمت آن را اجرا كنند.
ابراهیم رضوانی با بیان اینكه قانون گذار یك مسیر و مجریان مسیری دیگری را ادامه می دهند افزود: این روند سبب می شود تا قانون گذار به اهدافی كه پیش بینی كرده نرسد .
وی تصریح كرد: راه صحیح و منطقی این است كه مدیران پیش از نشستن بر كرسی مدیریت خود را ملزم به مطالعه و دانستن قوانین حوزه و فراتر از حوزه بدانند .
رضوانی گفت : برای برطرف شدن این خلا برنامه ای برای قانون خوانی و قانون دانی در معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد كیش برای مدیران ، روسای ادارات و همه زیرمجموع معاونت اجرا شد .
وی تصریح كرد: چندی پیش نیز قانون تصویبنامه بودجه ،پیگیری شد اما جدی ترین آزمون قانون احكام دائمی برنامه توسعه كشور بود كه امروز برگزار شد و مهم است كه یك كارمند و فعال در مجموعه بدنه دولت آن را بداند.
رضوانی با بیان اینكه قانون احكام دائمی یك مدل جدیدی از قانون گذاری است كه در سنوات گذشته وجود نداشت گفت: در گذشته تنها قانون برنامه وجود داشت.
وی اظهار كرد: قانون احكام دائمی برنامه توسعه كشور در كنار قانون برنامه قرار گرفت و بنا شد تا در بخش معاونت فرهنگی و اجتماعی نخست قانون احكام دائمی بر گزار شد و در مرحله بعد نیز اصل قانون برنامه ششم توسعه به صورت آزمون برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد كیش گفت : به عنوان مجری تا پایان 5 ساله برنامه توسعه باید تلاش كنیم با دید باز ، اگاهی و اشراف كامل در خصوص قوانین ضمن انجام امور به نحو شایسته بتوانیم پاسخ مراجعه كنندگان را در چارچوب قانون بدهیم .
رضوانی اظهار كرد : تمامی شركت كنندگان باید حد نصاب امتیاز را كسب و در غیر این صورت باید در آزمون های بعدی شركت كنند.
آزمون قانون احكام دائمی برنامه توسعه ای كشور با حضور حدود 60 نفر از مدیران و كاركنان مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ازاد كیش بعد از ظهر امروز شنبه در پردیس بین الملل كیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
1641/ انتشار دهنده : امیر برزی