۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۳۱
کد خبر: 82618149
T T
۰ نفر
عيادت خادمان رضوي از مبارزان كوچك جبهه مقابله با سرطان در بندرعباس

بندرعباس- ايرنا- كاروان زير سايه خورشيد در جمع مبارزان كوچك جبهه مقابله با سرطان بيمارستان كودكان بندرعباس حضور يافته و از آنان عيادت كردند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ايرنا، كاروان خادمان حرم رضوي با حضور در اين بيمارستان به عيادت مبارزان كوچكي رفتند كه اميد بزرگي براي خانواده هايشان هستند و با اهداي يادگاري و تبرك و زيارت پرچم رضوي به بيماران و خانواده شان اميد دوباره دادند.
كودكان بستري در بخش بيماران سرطاني اين بيمارستان، با وجود درد و رنج بسيار كه از چهره و صدايشان مشهود بود، با اشك و دلي پردرد از خادمان حرم رضوي خواستند تا از طرف آنها از امام رضا (ع) طلب شفايشان را كنند.
در جريان بازديد خادمان رضوي و عيادت آنان از بيماران زمزمه اذان خادمان امام رضا (ع) در گوش 4 نوزاد بندرعباس خوانده شد تا نوزادان نيز در ضمير ناخودآگاه خود پذيراي نفس هاي گرم خادمان حرم حضرت دوست باشند.
هر سال با فرارسيدن دهه كرامت جشن هاي زير سايه خورشيد با حضور خادمان حرم مطهر رضوي در سراسر كشور از جمله شهرهاي مختلف هرمزگان برگزار مي شود كه عيادت بيماران يكي از اين برنامه هاست.
هدف از برگزاري اين جشن ها و حضور خادمان امام رضا(ع) در ميان مردم،نهادينه كردن جشن هاي ديني و ايجاد شور و شعف معنوي ، مذهبي و اعتقادي در ميان اقشار مختلف جامعه است.
جشن هاي مردمي دهه كرامت از اول ذي القعده همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و تا يازدهم ذي العقده ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.
كاروان خدام رضوي از روز پنجشنبه(5 مرداد) وارد هرمزگان شد و تا 13 مرداد در استان حضور دارد و با سفر به شهرها، بخش ها و روستاهاي مختلف استان هرمزگان ضمن ديدار با مردم و فراهم نمودن زمينه زيارت از راه دور، برنامه هاي متنوع فرهنگي، اجتماعي، محروميت زدايي و ... اجرا مي كنند.
در حال حاضر 120 كودك در استان هرمزگان با بيماري سرطان دست و پنجه نرم مي كنند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسيني انتشاردهنده: خليل تنيده

سرخط اخبار استان‌ها