۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۲
کد خبر: 82613924
T T
۰ نفر
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي: عملكرد اين شورا جناحي نيست

بيرجند - ايرنا - قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي يك نهاد عمومي غير دولتي در خط اصيل ولايت است و رسالت و عملكرد آن به شكل جناحي نيست.

نصرت الله لطفي روز شنبه در مراسم معرفي رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان جنوبي در بيرجند افزود: نگاه ما دولتي نيست هر چند با همكاري نهادهاي دولتي فعاليت مي كنيم اما سربزنگاه ها تصميم خاص خود را مي گيريم.
وي ادامه داد: كاركرد ما غيرجناحي است و سخنران مناسبت هاي ملي فراگير مثل 22 بهمن براي استان ها را از مركز انتخاب مي كنيم چون همه سليقه ها را با مديريت متمركز كشوري دعوت كنيم.
وي يادآور شد: در دولت يازدهم سه سخنران براي 22 بهمن به وزارت كشور معرفي، كه آن افراد مورد استقبال وزارت مربوط قرار گرفت، به طوري كه اعلام شد اگر اين موضوع از طرف ما مديريت مي شد همين افراد را دعوت مي كرديم.
وي تصريح كرد: 25 ارگان و نهاد حاكميتي و دولتي در اين شورا عضو هستند و نماينده ولي فقيه در استان ها بر عملكرد اين شورا اشراف و نظارت دارند.
وي ادامه داد: دستاورد هاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به همه دستگاه هاي مربوطه بر مي گردد.
وي يادآور شد: اين شورا به عنوان تنها نهاد قانوني سياست گذاري، برنامه ريزي، سازماندهي، مديريت و برگزاري مراسم عمومي و ايام الله است.
وي تاكيد كرد: بخش ديگر وظيفه اين شورا حادثه هاي غيرمترقبه داخلي و خارج از كشور است و در سربزنگاه ها شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي افتخار خدمت به مردم متدين كشور را دارد.
وي بيان كرد: وقتي 10 روز از اتفاق مسجد الاقصي گذشته بود اين شورا با همكاري وزارت امورخارجه اقدام رژيم صهيونيستي را از طريق رسانه ملي محكوم كرد.
تنش ها در فلسطين اشغالي از روز جمعه 23 تيرماه براثر درگيري ميان فلسطيني ها و رژيم صهيونيستي و در پي آن بستن درهاي مسجدالاقصي به دستور «بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي شدت گرفته است.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اضافه كرد: در فتنه سال 1388 ، مردم حماسه 9 دي را آفريدند و با اين راهپيمايي عظيم مردمي بساط فتنه در هم پيچيده شد.
لطفي تصريح كرد: حكومتي كه پشتوانه آن حضور مردم در صحنه باشد هميشه كارآمد و جاويد است، ارتش، سپاه و نيروي انتظامي بسيار خوب هستند اما هيچ چيز به اندازه حضور مردم در خنثي سازي توطئه عليه كشور موثر نيست.
وي تاكيد كرد: ديني و اسلامي بودن و تكيه بر دين و استكبار ستيزي از ويژگي هاي انقلاب اسلامي است و استكبار ستيزي نياز به شناخت دشمن و مهيا شدن براي مقابله با او دارد.
وي گفت: مدير تلگرام يك يهودي در روسيه است، اينستاگرام متعلق به فردي يهودي ساكن ايالات متحده آمريكا است و براي انحراف افكار در كشور موج آفريني مي كنند.
در اين مراسم حجت الاسلام احمد ملايي به عنوان رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان جنوبي منصوب و از زحمات حجت الاسلام سيد محمد سلطاني در مدت سرپرستي اين شورا تجليل شد.
سايت ايرنا خراسان جنوبي: www.irna.ir/skhorasan
پست الكترونيكي به نشاني: irnabirjand94@yahoo.com
كانال اطلاع رساني : http://telegram.me/irnabirjand
7559* 6054 *خبرنگار- اميرشاهين نايبي فر* انتشاردهنده - مريم پنجابي*