۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۴
کد خبر: 82583871
T T
۰ نفر
پيشرفت فيزيكي طرح مسكن مهر در آذربايجان غربي به 91 درصد رسيد

اروميه - ايرنا - مديركل راه و شهر سازي آذربايجان غربي با اشاره به احداث و تحويل 44 هزار واحد مسكن مهر در استان گفت: اين طرح در استان از 91 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است.

ابراهيم مبارك قدم روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در تلاش هستيم هشت هزار واحد باقي مانده را تاپايان سال جاري به متقاضيان تحويل دهيم.
وي اضافه كرد: 40 هزار و 874 واحد از مساكن مهر آذربايجان غربي در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت و 11 هزار و 40 واحد نيز در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت قرار دارد.
وي اظهار كرد: پيشرفت فيزيكي طرح مسكن مهر در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت 86 درصد و در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت 99 درصد است.
وي با اشاره به اينكه روز شمار اتمام پروژهاي مسكن مهر آذربايجان غربي تدوين شده است، ادامه داد: نظارت بر اتمام ساخت پروژه هاي مسكن مهر و تامين خدمات زيربنايي و نيز تعيين تكليف طرح ها در جلسات منظم شوراي تامين مسكن استان پيگيري مي شود.
مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با اشاره به وجود پرونده حقوقي – قضايي مربوط به برخي مساكن مهر استان بيان كرد: وضع سه هزار و 799 واحد مسكن مهر در قالب 36 پرونده حقوقي در دادگاه هاي استان در حال رسيدگي است كه شهرستان هاي اروميه و مهاباد بيشترين آمار را به خودشان اختصاص داده اند.
مبارك قدم ادامه داد: اين پرونده هاي قضايي به دلايلي از قبيل مشكلات هيات مديره تعاوني مسكن مهر، مشكلات بين هيات مديره و پيمانكاران و همچنين مشكلات اراضي مساكن مهر به وجود آمده كه در تلاش هستيم با هماهنگي مديركل دادگستري استان روند رسيدگي به اين پرونده ها را تسريع دهيم.
به گزارش ايرنا 51 هزار و 900 واحد مسكن مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر و بالاي 25 هزار نفر آذربايجان غربي براي احداث مصوب شده است كه تاكنون حدود 44 هزار واحد از آن ها احداث شده است.
8135/2093 **خبرنگار: شهين بيدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقاني