۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷
کد خبر: 82577076
T T
۰ نفر
جايزه بهترين بازيگر جشنواره فيلم اتريش به هنرمند مراغه اي رسيد

مراغه - ايرنا - رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مراغه از كسب جايزه بهترين بازيگر مرد توسط هنرمند مراغه اي در جشنواره بين المللي فيلم اتريش خبر داد.

احمد دادرس فياض روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هادي افتخارزاده هنرمند تواناي عرصه سينما و هنر مراغه، از سوي هيات داوارن به عنوان بهترين بازيگر نقش اول مرد از جشنواره فيلم ملل اتريش انتخاب و تجليل شد.
وي ادامه داد: اين بازيگر مراغه اي به دليل نقش ‌آفريني در فيلم كوتاه ايراني 'گورمردها' در اين جشنواره، اين جايزه را دريافت كرد.
وي اضافه كرد: فيلم كوتاه 'گورمردها' به كارگرداني علي مردمي كه در بخش مسابقه چهل و پنجمين دوره جشنواره فيلم ملل اتريش حضور داشت، در نهايت موفق به كسب جايزه بهترين بازيگر مرد اين جشنواره شد.
به گزارش ايرنا، چهل و پنجمين جشنواره فيلم هاي كوتاه اتريش كه يكي از قديمي ‌ترين و باسابقه ‌ترين جشنواره‌ هاي فيلم كوتاه است دوم تا هشتم ژوئن ( 12 تا 18 خرداد) در شهر لنزينگ اتريش برگزار شد.
هادي افتخارزاده، دانش آموخته بازيگري از دانشگاه تهران، مدرس و فيلمساز انجمن سينماي جوانان ايران دفتر مراغه، بازيگر سينما و تلويزيون و كارگردان عرصه فيلم و نمايش بوده كه بازي در چندين فيلم سينمايي و سريال تلويزيوني را در كارنامه هنري دارد و هم اكنون نيز مشغول بازي در سريال تلويزيوني 'آنام' است.
شهرستان فرهنگي و تاريخي مراغه با شخصيت هاي بزرگ فرهنگي و ادبي با حدود 250 هزار نفر جمعيت در 127 كيلومتري تبريز، مركز آذربايجان شرقي واقع است.
خبرنگار: ابراهيم مطلوبي**انتشار:عيسي عطاپور**
3077/7487

سرخط اخبار استان‌ها