۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۱
کد خبر: 82571775
T T
۰ نفر
يكي از ميادين شهر قزوين به نام شهيد مسعود امامي نام گذاري مي شود

قزوين-ايرنا-استاندار قزوين در پاسخ به نامه مديركل حوزه استاندار دستور داد تا يكي از ميادين اصلي و يا خيابان هاي شهر قزوين به نام شهيد مسعود امامي استاندار فقيد قزوين نامگذاري شود.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري قزوين، در بخشي از نامه مشاور و مديركل حوزه استاندار خطاب به فريدون همتي استاندار قزوين آمده است: نهم خرداد يادآور حادثه تلخ زلزله سال 1382 در منطقه الموت قزوين است كه در آن فرزندي رشيد و كارگزاري با اخلاص از فرزندان اين مرز و بوم در راه خدمت رساني به آسيب ديدگان حادثه فوق در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسيد.
اسماعيل رضايي در ادامه آورده است: در آن روز مردم استان در بهتي حيرت آور شاهد سقوط بالگرد حامل شهيد مسعود امامي استاندار و همكارانش بودند، اتفاقي كه مقام معظم رهبري در پيام خود آنرا حادثه اي تاسف آور و آن شهيد را استاندار خدوم و متدين خطاب فرمودند.
مدير كل حوزه استاندار قزوين در ادامه تصريح كرده است: ضمن تشكر از دستور حضرتعالي در سال 95 مبني بر نامگذاري سالن اجتماعات استانداري به نام اين شهيد،پيشنهاد مي شود به منظور ارج نهادن به خدمات شايسته و ماندگار ايشان و همچنين زنده نگه داشتن ياد و خاطره آن شهيد بزرگوار در استان و به ويژه شهر قزوين يكي از ميادين اصلي و يا خيابان هاي شهر به نام شهيد مسعود امامي نامگذاري گردد.
استاندار قزوين نيز در پاسخ به اين نامه بر پيگيري و اجراي اين درخواست از سوي معاونت هماهنگي عمراني استانداري تاكيد كرده است.
مسعود امامي استاندار فقيد قزوين نهم خرداد سال 1382 در جريان بازديد از مناطق زلزله زده الموت قزوين بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسيد.
6101*3013
خبرنگار: هادي درزي رامندي**انتشار دهنده: رضا اولادي

سرخط اخبار استان‌ها