۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶
کد خبر: 82558753
T T
۰ نفر
آيين يادبود شهداي عمليات تروريستي تهران در ديلم بوشهر برگزارشد

گناوه-ايرنا- آيين ياديود شهداي عمليات تروريستي در مجلس شوراي اسلامي و حرم مطهر امام راحل در ديلم باحضور نماينده مردم بوشهر، گناوه وديلم در مجلس شوراي اسلامي و مردم متدين اين شهرستان در مصلاي جمعه برگزار شد.

به گزارش ايرنا، امام جمعه ديلم در اين آيين با محكوم كردن اين اقدام وقيحانه گفت: اسلام سر سازش يا خشونت ندارد و براي جان و مال انسانها ارزش و اهميت وافري قايل است.
حجت الاسلام سيدابوالحسن حسيني بوشهري افزود: تروريست هاي وحشي در صحنه هاي نبرد با مقاومت با شكست و ناكامي مواجه و در كمال ناتواني كمر به اقدام مذبوحانه روي مي آوردند و دست به كشتن مردم مظلوم و بي دفاع مي زنند.
وي با بيان اينكه عمليات تروريستي فاقد هرگونه ارزش و جنبه تبليغاتي دارد و باهدف خدشه واردكردن به امنيت ملي كشور بوده است، گفت: اين حركت ددمنشانه عزم ملت و نظام را در مبارزه با تروريسم و حاميان آنان بيشتر و مهم تر و بر وحدت دولت، ملت و اركان تحت سايه رهبري افزوده خواهد كرد.
امام جمعه ديلم اظهاركرد: اقدام مذبوحانه تروريست ها ، ارزش و منزلت مدافعان حرم را براي ملت فهيم و بابصير ايران اسلامي بيش از پيش روشن خواهد ساخت.
اين آيين به همت دفتر امام جمعه، فرماندار، دفتر نمايندگي حوزه انتخابيه بوشهر، گناوه وديلم و ستاد مركزي دكتر روحاني شهرستان ديلم برگزارشد.
شهرستان ديلم در منتهي اليه شمالي استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزي** انتشار دهنده: خدانظر خواجه