۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۴۳
کد خبر: 82548892
T T
۰ نفر

شايسته سالاري مد نظر دولت دوازدهم قرار گيرد

۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۴۳
کد خبر: 82548892
شايسته سالاري مد نظر دولت دوازدهم قرار گيرد

زنجان – ايرنا – رييس شوراي هماهنگي انجمن اسلامي معلمان استان زنجان گفت: اصل شايسته سالاري به معناي واقعي در دولت دوازدهم مد نظر رئيس جمهوري قرار گيرد.

كاظم خرازي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: رويكرد قابل توجهي است كه رئيس جمهوري دولت دوازدهم از همان ابتدا اعلام كرد كه دولت جديد، دولتي كارآمدتر و كم اشتباه تر خواهد بود و گوش شنواتري براي توجه به درخواست هاي مردم خواهد داشت.
وي يادآورشد: به حتم توجه به شايسته سالاري، در صورت تحقق، مي تواند اشتباهات دولت را كه در گذشته وجود داشت، اصلاح كند.
خرازي اظهار كرد: رعايت قانون و حفظ منافع ملي هم انتظاري است كه مردم از دولت دوازدهم دارند.
رييس شوراي هماهنگي انجمن اسلامي معلمان استان زنجان گفت: مبارزه با فساد و رانت، هم بايد در دستور كارهاي اولويت دار دولت دوازدهم باشد.
وي يكي از مهمترين مطالبات مردم را ساماندهي وضعيت اقتصادي كشور برشمرد و خاطر نشان كرد: حل مشكل بيكاري، اشتغالزايي و كاهش شكاف طبقاتي از جمله مسائلي است كه دولت بايد اقدامات بسياري در رابطه با آنها انجام دهم و در اين خصوص وظيفه سنگيني بر دوش دارد.
خرازي بر لزوم توجه به مقوله عدالت در بخش هاي مختلف جامعه تاكيد و اضافه كرد: دولت دوازدهم بايد با توان و قدرت بيشتري بحث رونق اقتصادي، اشتغال و خروج از ركود بخش هاي گوناگون را مد نظر قرار دهد.
رييس شوراي هماهنگي انجمن اسلامي معلمان استان زنجان گفت: تكيه دولت يازدهم بيشتر بر كنترل تورم بود و اقدامات موثري در اين زمينه انجام داد اما در ساير بخش ها اشكالاتي وجود داشت كه بايد در دولت جديد مرتفع شود.
3001
تهيه و انتشار: مينا افشاري