۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲
کد خبر: 82534697
T T
۰ نفر
حضور حداكثري مردم در انتخابات راي به نظام مقدس اسلامي است

كرج-ايرنا-امام جمعه شهرستان فرديس گفت: حضور حداكثري مردم در 2 انتخابات مهم كشور راي به نظام است و معناي اين كه مردم پاي صندوق هاي راي حاضر مي شوند جمهوري اسلامي را پذيرفتند و سازو كار نظام را براي مديريت كشور قبول دارند.

حجت الاسلام علي اكبر ايماني روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در واقع پذيرفتند كه كشور را بر اساس راي مردم بايد اداره كنند و حضور مردم پاي صندوق هاي راي همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند راي به نظام راي به سربلندي و اقتدار كشور است.
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري فرمودند هر كس كشور و اسلام را دوست دارد به پاي صندوق راي حاضر شوند، گفت: به رغم ميل دشمنان جمهوري اسلامي كه نمي خواهند مردم سرنوشت خود را رقم بزنند و حضور كمرنگ مردم در پاي صندوق هاي راي به حساب بي اعتمادي و ناكارآمدي به جمهوري اسلامي قلمداد خواهند كرد.
ايماني گفت: راي و حضور مردم در پاي صندوق هاي راي جواب دندان شكن به ياوه گويي هاي دشمنان جمهوري اسلامي خواهد بود و پاسخ به كساني خواهد بود كه ناكارآمدي جمهوري اسلامي را در دنيا تبليغ مي كنند.
وي اظهار داشت: آن چيزي كه مايه آرامش و امنيت كشور و ياس دشمنان از مقابله با نظام و برخورد با جمهوري اسلامي حضور مردم در صحنه ها و عرصه هاي مختلف انقلاب است.
امام جمعه فرديس گفت: به طور يقين مردم ايران در روز 29 ارديبهشت ماه هم امنيت كشور را بار ديگر تضمين خواهند كرد و هم با حضور خود سايه جنگ و تعرض و ناامني را از كشور ايران براي ساليان متمادي دور نگه خواهند داشت.
ايماني افزود: پس از همه كساني كه به كشور خود علاقمندند و قانون اساسي و جمهوري اسلامي را پذيرفتند از همه آنها درخواست مي كنيم روز جمعه به پاي صندوق هاي راي حاضر شوند و رييس جمهور و نمايندگان خود را در شوراي شهر و روستا انتخاب كنند پيروز اين ميدان هم جزء ملت ايران كس ديگري نخواهد بود.
7417/ 6155خبرنگار:منصورجمشيدي ** انتشار دهنده : محمد عزيزپور