۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱
کد خبر: 82531930
T T
۰ نفر
سينا غلامپور: رقيبانم سرسخت هستند اما من هم با قدرت شنا مي كنم

باكو - ايرنا - شناگر نيشابوري كاروان ورزشي ايران در بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي ،گفت: تمام تيم ها با قدرت در رقابت ها شركت كرده اند و رقبا بسيار سرسخت هستند اما من هم با قدرت و تمام تلاشم امروز شنا مي كنم.

به گزارش خبرنگار اعزامي سينا، غلامپور كه صبح امروز (سه شنبه )به عنوان نفر اول به مرحله نيمه نهايي ماده 100 متر كرال سينه راه يافت در خصوص سطح اين رقابت ها افزود: اين سومين تجربه من در ميادين بين المللي است اما در مقابل خود رقيبان با تجربه اي دارم و اين مساله سطح رقابت ها را در حد قابل توجهي بالا برده است .
وي با بيان اينكه بهترين ركوردش در اين ماده 51 ثانيه و 63 صدم ثانيه است اظهار داشت: امروز نتوانستم اين ركورد را تكرار كنم و با 30 صدم ثانيه بيشتر به نيمه نهايي راه پيدا كردم اما اميدوارم بتوانم در نيمه نهايي ركورد ايران را جا به جا كنم.
غلامپور درخصوص اينكه آيا در نيمه نهايي هم مي تواند به عنوان نفر اول باشد يا خير گفت: رقبا بسيار سرسخت و با تجربه هستند و در اين مرحله ركوردهاي واقعي خود را كسب نكردند ؛ اما من هم با قدرت و تلاش زياد سعي مي كنم راهي فينال شوم.
وي در پايان گفت: اين دوره از بازي هاي كشورهاي اسلامي تجربه بسيار خوبي بود و من و هم تيمي هايم تمام تلاش خود را براي افتخار آفريني براي ايران به كار مي گيريم .
چهارمين دوره بازي هاي كشورهاي اسلامي به ميزباني باكو پايتخت جمهوري آذربايجان و با حضور نمايندگان 54 كشور در حال برگزاري است و ايران تا پايان چهارمين روز اين رقابت 24 مدال رنگارنگ كسب كرده است .
براي آگاهي از آخرين اخبار ورش ايران و جهن با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي **9250** 1701
خبرنگار: گلي سفيد زاده* انتشار: حميد قديمي
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش