۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲
کد خبر: 82510400
T T
۰ نفر
ارائه جديد‌ترين دستاوردهاي علمي در كنگره نورولوژي ايران

تهران- ايرنا- دبير اجرايي كنگره بين المللي نورولوژي و الكتروفيزيولوژي باليني ايران از گردهمايي متخصصان مغز و اعصاب داخلي و خارجي و ارائه تازه ترين دستاوردهاي علمي در بيست و چهارمين دوره اين كنگره در روزهاي 12 تا 15 ارديبهشت ماه جاري خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه گروه علمي ايرنا از انجمن متخصصان مغز و اعصاب ايران، حميد قاسمي در ارتباط با برگزاري بيست و چهارمين كنگره بين المللي نورولوژي و الكتروفيزيولوژي باليني ايران اظهار كرد: 27 مهمان از آمريكا، اروپا و آسيا در اين كنگره شركت مي كنند و به تبادل اطلاعات با اساتيد و صاحبنظران داخلي مي‌پردازند.
دبير اجرايي كنگره بين المللي نورولوژي و الكتروفيزيولوژي باليني ايران ادامه داد: هفت كارگاه نيز در اين كنگره برگزار مي شود و هزينه ثبت نام براي گروه‌هاي هدف متفاوت است.
قاسمي در مورد جزئيات كارگاه‌ها گفت: 13 ارديبهشت ماه كارگاه بوتولينوم توكسين توسط آلبرتو البانزه از ايتاليا، كارگاه Nerve conduction study توسط امير صبوري از آمريكا و كارگاه سردرد و بلوك عصب توسط حسين انصاري از آمريكا برگزار مي‌شود.
دبير اجرايي كنگره بين المللي نورولوژي و الكتروفيزيولوژي باليني ايران خاطرنشان كرد: 14 ارديبهشت ماه نيز كارگاه ديگري با عنوان بوتولينوم توكسين توسط درسلر المان و كارگاه نوروسونولوژي توسط دكتر بابك زماني اجرا و 15 ارديبهشت ماه، سونوگرافي در بيماري هاي نوروماسكولار توسط حميد عبادي و فرزاد فاتحي و كارگاه EEG توسط مجيد غفارپور و سيد سهراب هاشمي فشاركي و آيدين شريعت زاده برگزار خواهد شد.
در بيست و چهارمين كنگره بين المللي نورولوژي و الكتروفيزيولوژي باليني ايران، اساتيد و صاحبنظران داخلي و خارجي در هتل المپيك تهران گردهم مي آيند.
براي اطلاع از اخبار متنوع علمي و فناوري، با كانال علمي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
irnaelm@
https://telegram.me
علمي**1834**1440
تنظيم: ناهيد شفيعي ** انتشار:‌گلشن
۰ نفر

سرخط اخبار علم و آموزش