۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۳۳
کد خبر: 82500082
T T
۰ نفر
بانك:با فرجام برجام حصر سیاسی فرو ریخت /جهانگیری با روحانی رقابت نخواهد كرد

تهران-ایرنا- عضو شورای مركزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینكه با فرجام برجام ما شاهد بودیم كه حصر سیاسی فرو ریخت گفت: امروز برای ارتباط با ایران رقابت وجود دارد، اگر برجام به فرجام نمی‌رسید سرنوشت كشور جور دیگری رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مرتضی بانك روز پنجشنبه بعد از افتتاح دفتر حزب اعتدال و توسعه شهرری افزود: حزب و تشكیلات حزبی از بخش شروع می‌شود و به مراحل بالا می‌رسد، شهرری یكی از شهرستان‌های مهم استان محسوب می‌شود، امیدوارم این دفتر در این شهرستان نقش مفیدی در سپهر سیاسی ایران ایفا كند.
وی ادامه داد: بعد از روی كار آمدن دولت یازدهم تحزب ،جان تازه‌ای گرفت و در انتخابات 7 اسفند هم نمود آن را مشاهده كردیم.
بانك یادآور شد: روحانی كاندیدای این دور از انتخابات هم هست و با تكیه بر عملكرد بسیار خوب و اعتقادی كه مردم به ایشان دارند و برای ادامه حركتی كه از سال 92 شروع شد دوباره در انتخابات شركت كرد.
عضو شورای مركزی حزب اعتدال و توسعه گفت: در انتخابات، فعالان سیاسی در جبهه‌های مختلف، از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان مشاركت دارند؛ امیدوارم انتخابات پرشوری با حضور مردم داشته باشیم.
وی درباره حضور جهانگیری در انتخابات هم گفت: جهانگیری برای تكمیل و ارائه ظرفیت‌هایی كه در درون جبهه اعتدال دارد در انتخابات شركت كرده است. روحانی و جهانگیری بخش‌های مختلف را بیش از پیش به مردم معرفی می‌كنند و تخریب‌هایی كه در این چند مدت صورت گرفته را پاسخ می‌دهند.
بانك ادامه داد: طبیعی است در این فرآیند جهانگیری با روحانی رقابت نخواهد كرد و برای انتقال و ارائه دستاوردهای دولت به عنوان یك عنصر است كه می‌تواند با توجه به مسئولیتی كه داشته است، توضیح دهد.
این عضو حزب اعتدال و توسعه درباره حضور روحانی در مناظره ها هم گفت: از روحانی كه اهل مبارزه، مناظره و ورود به چالش‌ها است بعید است فرصت مناسبی مانند مناظره را از دست بدهد؛ آن هم در شرایطی كه رقبا بدترین تخریب‌ها را علیه ایشان داشته اند.
وی درباره برجام و انتقاد منتقدین به آن افزود: با فرجام برجام ما شاهد بودیم حصر سیاسی فرو ریخت. امروز برای ارتباط با ایران رقابت وجود دارد، اگر برجام به فرجام نمی‌رسید سرنوشت كشور جور دیگری رقم می‌خورد. در گذشته 6 قطعنامه علیه ایران صادر شد اما برجام سایه تحریم‌ها را از سر مردم ایران برداشت.
بانك خاطرنشان كرد: در جبهه‌های مختلف افراد شكست خورده تمام امكاناتشان را در جهت تخریب به كار می‌گیرند و برجام یكی از این اهداف است. افرادی كه امروز مقابل برجام می‌ایستند ماموریت و وظیفه دارند؛ درحالی كه 63 درصد مردم از توافقات هسته‌ای راضی هستند.
عضو شورای مركزی حزب اعتدال و توسعه گفت: 40 سال بود كه نمی‌توانستیم هواپیما بخریم اما امروز این امر محقق شد، پارس جنوبی را با همت كارگران افتتاح كردیم، چندی دیگر پالایشگاه ستاره خلیج فارس را افتتاح خواهیم كرد. تمامی این دستاوردها بعد از برجام به دست آمد. ما در تولید گندم خودكفا شدیم، این یعنی این كه دولت در اجرای برجام موفق بوده است. دوستانی كه مقابل برجام هستند نمی‌خواهند گره از كار مردم باز كنند بلكه قصدشان ناامید كردن مردم است.
وی در ادامه گفت: در چند روز آینده انتخابات سرنوشت ساز داریم. افرادی در گذشته نگذاشتند كشور به سرمنزل مقصود برسد، برای این كه نگذاریم تندروها، كسانی كه اختلاس كردند و اهداف مقطعی خودشان را ارجح از مسایل كشور قرار دادند بازگردند بنابراین باید حضور پر شور داشته باشیم.
سیام**1058**خبرنگار: محمد افضلی**انتشار: امیر كاردان راد
۰ نفر