۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۵۳
کد خبر: 82495134
T T
۰ نفر
رقابت وزن 90+ كيلوگرم فرم ساندا مسابقات بين المللي ووشو جام پارس با قهرماني تيم پارس جنوبي پايان يافت

سمنان- ايرنا- مسوول كميته مسابقات و سازمان ليگ فدراسيون ووشو گفت: آرمان بازياري از تيم ووشو پارس جنوبي با غلبه بر زاخار ريابوف از قزاقستان به مقام اول وزن 90 + كيلوگرم مسابقات بين المللي ووشو جام پارس دست يافت.

احمد خميس آبادي عصر روز يكشنبه در آخرين روز برگزاري حاشيه مسابقات بين المللي ووشو جام پارس در سالن ورزشي غدير سمنان در گفت وگو با ايرنا افزود: در اين وزن زاخار ريابوف از تيم ملي ووشو قزاقستان دوم شد و مصطفي ميرزايي از افغانستان و رشيد مينهس از پاكستان به طور مشترك سوم شدند.
به نفر اول اين رقابتها طلا و دوم نقره و سوم بزنز و با حكم قهرماني اهدا شد.
ششمين دوره رقابت هاي بين المللي ووشو جام پارس در بخش تالو امروز پايان يافت و ديدارهاي نهايي بخش ساندا عصرامروز پايان مي يابد.
124 ووشوكار در قالب 14 تيم از 12 كشور خارجي و تيم هاي پارس جنوبي و هيات ووشوي استان سمنان 2 تيم به عنوان نماينده ايران اسلامي در اين دوره از مسابقات در روزهاي 26 و 27 فروردين در سالن ورزشي غدير با يكديگر رقابت كردند.
تالو يكي از بخش‌هاي ورزش ووشو است كه به صورت انفرادي و با اجراي فرم‌هاي سنتي چيني همراه است كه انعطاف بدني، استقامت، استحكام عضلات و تمركز در اين بخش داراي اهميت است.
ساندا يا سانشو به معني مبارزه آزاد تن به تن و زير مجموعه رشته ووشو است كه از سبك‌هاي تركيبي كونگ‌فو و كشتي با عناصري از بوكس غربي ايجاد شده است.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا يوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلي فتحي
براي آگاهي از تازه‌ترين اخبار و رويدادها در استان سمنان به نشاني IRNASEMNAN@ كانال اخبار ايرنا سمنان مراجعه كنيد.

سرخط اخبار استان‌ها