۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۲۱
کد خبر: 82481746
T T
۰ نفر
لیگ برتر فوتبال/برانكو: بازی سختی مقابل پیكان خواهیم داشت

تهران- ایرنا- سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینكه بازی سختی مقابل پیكان خواهیم داشت،گفت: نخستین دیدار خانگی خود را در سال جاری در تهران فردا مقابل تیم خوب پیكان داریم و انتظار دارم بازیكنان با كسب پیروزی و جبران شكست هفته قبل مقابل صنعت نفت آبادان، عیدی خوبی به هواداران بدهند.

به گزارش ایرنا، «برانكو ایوانكوویچ» روز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس افزود: پیكان یك تیم واقعا خوب و یكی از موثرترین تیم های لیگ برتر است كه در ضد حملات بسیار خوب و با كیفیت عمل می كند ،ضمن آنكه از تركیب مناسبی از بازیكنان جوان و با تجربه برخوردار است.
وی اظهار داشت: البته سرمربی این تیم مجید جلالی همكار خوب من تجربه بسیار بالایی دارد كه خدمات شایانی را به فوتبال ایران داشته و به همین دلیل بازی سختی را مقابل پیكان پیش رو خواهیم داشت.
برانكو ادامه داد: فردا فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیكنان آماده و سرحال برای دیدار مقابل پیكان هستند.
وی همچنین یادآور شد: مانند همه دیدارها با تمام اراده و تلاش برای كسب بهترین نتیجه به میدان می رویم و از دیدگاه و فلسفه خودمان نیز قصور نخواهیم كرد.
دیدار تیم های پرسپولیس و پیكان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های كشور (جام خلیج فارس) فردا - چهاشنبه - ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
درحال حاضر پرسپولیس تهران با 56 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است و پپكان با 35 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

برانكو به بازی سخت تیم پرسپولیس برابر تیم پیكان تهران اشاره كرد و گفت: زیرا پرسپولیس در نیم فصل لیگ شانزدهم مقابل آنها به تساوی یك بریك رسید و در جام حذفی زمانی كه این تیم در لیگ دسته یك حضورداشت به سختی برابرآنها به پیروزی دست یافتیم.
وی افزود: بر این اساس تیم فوتبال پیكان با توجه به جایگاه چهارمی كه در لیگ برتر دارد ، برای كسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می كند.
سرمربی تیم پرسپولیس تهران درباره استفاده نكردن از رادوویچ دروازه بان این تیم با وجود عملكرد خوبش اظهارداشت: دوازه بانان خوب و باكیفتی مانند علیرضا بیرانوند ، ابوالفضل دوریش وند وموژیدا رادوشویچ داریم اما عملكرد بیرانوند مطلوب تر و قابل توجه است و در گل هایی كه دریافت كرده مقصر نیست.
برانكو اظهارداشت: اگر مصاف پرسپولیس با صنعت نفت آبادان و الریان قطر را آنالیزكنیم متوجه می شویم كه بیرانوند در دریافت گل ها مقصر نبود و این اتفاقی است كه برای هر دروازه بان پیش می آید.
وی در واكنش به مسدود كردن كامنت صفحه اینستاگرام خود به دلیل كامنت های هوداران به رفتن رامین رضائیان توضیح داد: بستن صفحه كامنت ها بخاطر هواداران نبوده است زیرا من آنها را مدیریت نمی كنم و حتی صفحه فیس بوك را دامادم مدیریت می كند و فرصتی برای خواندن آنها ندارم.
سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینكه كنارگذاشتن رضائیان از تیم منجر به دودستگی در بین هواداران خواهد شد یا خیر؟ گفت: هر تصمیم كه در باشگاه پرسپولیس اتخاذ شود به طور قطع مخالفین و موافقینی خواهد داشت همانطور كه وقتی تركیب تیم چیده می شود اظهارنظرهای متفاوتی را شاهد هستیم.
برانكو اضافه كرد: هیچ فردی حتی مدیرعامل و هیات مدیره برمنافع باشگاه برتری ندارد و هدف ما پرورش و تربیت بازیكنان خوبی مانند علی دایی ،علی پروین جعفركاشانی برای نسل آینده فوتبال پرسپولیس است.
وی به اظهار نظرهای هوادران در یك برنامه تلویزیونی درباره برای بودن یا نبودن رضائیان در تیم گفت: این تجارت آنهاست و می خواهند با مطرح كردن چنین سوالاتی به تعداد بیندگان خود بیافزایند.
سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص ضعف تیم در زمان دریافت گل توضیح داد: بیشتر بازیكنان ایران به دلیل احساسی بازی كردن پس از دریافت گل شوكه می شوند، اما تیم پرسپولیس در زمان هایی مانند مصاف با الوحده امارات حتی پس از دریافت گل موفق عمل كرد.
برانكو ادامه داد: در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نیز تیم پرسپولیس 16شوت به دروازه حریف داشت در حالی كه آنها تنها موفق به شش شوت به دروازه ما شدند. همچنین 70درصد از مالكیت توپ برای پرسپولیس و 270 نفوذ به منطقه حریف برتری تیم ما را نشان می داد. اما فوتبال به خاطر وقوع چنین اتفاقاتی زیبا است.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر یك بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان شكست خورد.
وی درباره اینكه تیم پرسپولیس مقابل حریفان زیاد گل می خورد، اظهارداشت: در لیگ برتر فوتبال تنها مقابل استقلال تهران سه گل دریافت كردیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز سطح بازی ها بالا است و هر اشتباهی از سوی بازیكنان ممكن است به دریافت گل منجر شود با این حال خط دفاعی پرسپولیس عملكرد قابل قبولی دارد.
سرمربی تیم پرسپولیس به قهرمانی پرسپولیس در این فصل اشاره كرد و گفت: بازی به بازی پیش می رویم و با توجه به اختلاف امتیاز قابل توجهی كه با تیم های پایین تر داریم می توانیم قهرمان شویم، اما اظهار نظرهایی كه درباره قطعی بودن این قهرمانی از سوی برخی ها مطرح می شود تنها تظاهر است و آنها حدس و عمل شان یكی نیست زیرا خود سودای قهرمانی در سر دارند.
برانكو درپاسخ به این پرسش كه مقابله با بازیكن سالاری در تیم پرسپولیس خلاف تیم كی روش جواب نداده است، گفت: هودران همیشه یار دوازدهم بوده اند و بدون آنها این باشگاه جایگاهی ندارد، بر این اساس عوامل باشگاه، كادر فنی و بازیكنان در تلاش هستند با عملكرد خوب خود تیم را به سمت قهرمانی هدایت كنند.
برانكو در پایان كسب نتایج خوب تیم ملی فوتبال ایران را در بازی های مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه تبریك گفت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**9029** 1701
خبرنگار:مهدی موذن* انتشار: حمید قدیمی
۰ نفر