۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر 82480762
۰ نفر
تلفن اورژانس اجتماعي آستارا 69 بار به صدا درآمد

آستارا - ايرنا - رئيس اداره بهزيستي آستارا از خدمات رساني مركز اورژانس اجتماعي اين اداره به بيش از يكصد نفر از طريق مراجعه حضوري يا تماس با سامانه 123 خبر داد.

نازنين شهبازي روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: از زمان راه اندازي اورژانس اجتماعي بهزيستي آستارا در بهمن ماه سال گذشته تاكنون ( 14 فروردين) به 69 نفر به صورت تلفني و 44 نفر به صورت حضوري خدمات رساني شده است. وي خودكشي، همسرآزاري، معلول آزاري و كودك آزاري را از جمله آسيب هاي رسيدگي شده توسط اورژانس اجتماعي آستارا عنوان و اضافه كرد: به دليل نبود فضاي مناسب نگهداري افراد آسيب ديده، آسيب ديدگان در صورت نياز به مركز اورژانس اجتماعي تالش انتقال داده مي شوند، اما در مدت ياد شده به مشكلات مراجعه كنندگان با مشاوره رسيدگي شده است. شهبازي با بيان اينكه مركز اورژانس اجتماعي آستارا به صورت شبانه روزي آماده خدمات رساني به شهروندان است، اظهار كرد: اين مركز با شش نيروي انساني و يك دستگاه خودروي گشت در اداره بهزيستي آستارا مستقر است. رئيس اداره بهزيستي آستارا خاطرنشان كرد: اين مركز با هدف مداخله در بحران هاي فردي، اجتماعي و خانوادگي راه اندازي شده و خودكشي، همسرآزاري و كودك آزاري از آسيب هايي است كه شهروندان مي توانند مصاديق آن را با تلفن 123 گزارش دهند تا خاطيان، شناسايي و براي مشاوره و درمان به اورژانس اجتماعي انتقال داده شوند. در حوزه امور اجتماعي و توانبخشي بهزيستي آستارا 634 خانوار مستمري بگير تحت پوشش هستند. اين شهرستان با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع است. خبرنگار: يوسف هدايتي ** انتشاردهنده: كبيري 7105 / 7124/2007