۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶
کد خبر: 82476052
T T
۰ نفر
بازیگر علی البدل: برایم دیدن روستاهای همدان شگفت‌انگیز بود

تهران - ایران - مهدی هاشمی بازیگر مجموعه تلویزیونی «علی‌البدل» می گوید: برایم دیدن روستاهای همدان شگفت‌انگیز بود.

به‌گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مهدی هاشمی كه بیش ازصد روز در وركانه ، اشتران و دو روستای دیگر همدان ساكن بوده، اظهار كرد: برای من دیدن این چند روستا در اطراف همدان شگفت‌انگیز بود. وركانه كه جاذبه‌های منحصر‌به‌فردی دارد، خانه‌هایی كه نمایی سنگی دارند و كوچه‌باغ‌هایی كه با سنگ‌فرش پوشیده شده‌اند.
وی درباره روستای اشتران نیز افزود: 50 كیلومتر كه از همدان به‌سمت تویسركان برویم، روستای كوچكی هست به‌نام ”اشتران“ كه دو خانه‌ای كه در سریال ”علی‌البدل“ متعلق به ”خان‌ها“ (با بازی من و مهدی فخیم‌زاده) است در آن روستا واقع شده. خود این خانه‌های زیبا از جاذبه‌های گردشگردی این روستا هستند. این روستا جاده بسیار باریكی با تپه‌های سنگی دارد كه خطر ریزش این تپه‌ها وجود دارد و اگر جاده منتهی به این روستا مرمت شود بی‌شك تبدیل به یكی از قطب‌های گردشگری استان همدان خواهد شد.
وركانه از روستاهای هدف گردشگری است و لوكیشن سریال علی البدل قرار گرفته است.
هاشمی خاطرنشان كرد: باید چاره‌ای برای آشنا كردن مردم با این روستاهای زیبا كه در سراسر ایران هم بسیارند اندیشیده شود. مردم، اگر این روستاها را بشناسند و به آن‌ها سفر كنند، از زیبایی طبیعت بهره بسیار خواهند برد.

** الهام پاوه نژاد: كجا بهتر از كرمانشاه؟
بنا به این گزارش، الهام پاوه‌نژاد بازیگر تلویزیون و تئاتر ایران نیز درباره مسافرت در ایام نوروزی می‌گوید: برای سفر رفتن فكر می‌كنم سفر هرجا و هر زمان... خیلی عالی است فرصتی برای بازنگری و به‌قول امروزی‌ها آپ‌گِرِیدكردن خودمان! شهرهای ایران خیلی خوب هستند. مخصوصا شهرهای مرزی مثل كرمانشاه و كردستان. سرزمین‌های پدری‌ام كه همیشه برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌كنم.
فراهنگ**3079**1823 دریافت كننده: علی اسدی** انتشار: طاهره نبی اللهی