۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵
کد خبر: 82474108
T T
۰ نفر
مدال برنز بریمانلو در روز نخست رقابت های بین المللی جودو برمن

تهران - ایرنا - روز نخست پیكارهای بین المللی جودو در شهر برمن آلمان با تنها مدال برنز «مجید وحید بریمانلو» برای نمایندگان كشورمان به پایان رسید.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از فدراسیون جودو، جوجیتسو و كوراش؛ رقابت های جودو برمن آلمان در شرایطی از صبح امروز (یكشنبه) با انجام مبارزات وزن های 10گانه در رده سنی نوجوانان آغاز شد كه 502 جودوكار از 18 كشور بر روی تاتامی رفتند. آلمان میزبان رقابت ها با 133جودوكار بیشترین شركت كننده را به خود اختصاص داد و هلند با 117نفر و فرانسه با 48 نفر در رتبه های بعد قرار داشتند.
تیم نوجوانان ایران نیز با مربیگری «رضا چاه خندق» با هشت جودوكار در شش وزن در این رقابت ها حضور دارد كه در روز نخست «مجید وحید بریمانلو» در وزن منهای 60 كیلوگرم به مدال برنز دست یافت.
در این وزن كه 84 جودو كار حضور داشتند، بریمانلو نمایندگان آلمان، جمهوری چك، بریتانیا و فرانسه را از پیش رو برداشت و در مبارزه پنجم مغلوب جودوكار فرانسوی شد و در جدول شانس مجدد با شكست حریفی از هلند به مدال برنز دست یافت.
«مهدی عباس زاده» دیگر نماینده ایران در این وزن در مبارزه نخست خود از جودوكار آلمانی را شكست داد، اما در مبارزه دوم مغلوب نماینده فرانسه شد.
در وزن منهای 66 كیلوگرم «علی یوسفی» نوجوان خوش آتیه جودو ایران در شلوغ ترین جدول این رده سنی در جدال 92جودوكار 4 بار روی تاتامی رفت و با 3 پیروزی مقابل آلمان و دو نماینده هلند و شكست برابر جودكار فرانسوی به كار خود در این رقابتها پایان داد.
در وزن منهای 73 كیلوگرم «علی صبوحی» و «علیرضا جعفرزاده» با قبول شكست برابر جودوكاران كشور میزبان از دور رقابت ها كنار رفتند. در این وزن 78 ورزشكار حضور داشتند.
«مهرداد پولادی» نیز در وزن منهای 81 كیلوگرم در جدول 52 نفره ،‌پس از پشت گذاشتن نماینده كشور میزبان مغلوب حریفی از فرانسه شد.
«سپهر علی نژاد» در وزن منهای 90 كیلوگرم و «علی امینی» در وزن به اضافه 90 كیلوگرم به ترتیب مغلوب جودوكاران آلمان و فرانسه شدند.
تیم سه نفره نوجوانان ایران در آخرین حضور خود در این رقابت ها در سال 2010 موفق به كسب عنوان پنجمی شده بود.
این رقابت ها فردا (دوشنبه) با انجام مبارزات رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد.
رقابتهای بین المللی برمن آلمان در سال 2017 با حضور بیش از 1000 جودوكار از 24 كشور روزهای 6 و 7 فروردین برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**1584
تنظیم: رضا رمضانی*انتشاردهنده:مریم مولوی
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش