۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۱۴
کد خبر: 82469837
T T
۰ نفر
12 ميليارد ريال براي تجهيز بخش بهداشت و درمان سرپل ذهاب هزينه شده است

قصرشيرين- ايرنا- رييس شبكه بهداشت و درمان سرپل ذهاب از تجهيز بخش اداري و پزشكي اين شهرستان در 6 ماهه دوم امسال با صرف 12 مييارد ريال اعتبار خبرداد.

مازيار طهماسبي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: همچنين سه دستگاه آمبولانس با 12 ميليارد و 500 ميليون ريال براي خدمات رساني به بيماران در اين شهرستان در 6 ماهه دوم سال 95 خريداري شد.
وي همچنين با اشاره به آماده باش مراكز درماني شهرستان در ايام تعطيلات نوروزي، اظهار كرد: در بيمارستان شهداي سرپل ذهاب طبق برنامه ريزي صورت گرفته ، 18 پزشك متخصص و تيمي از پزشكان عمومي آماده ارائه خدمات بهداشتي و درماني به همشهريان و مسافران نوروزي هستند.
وي بيان كرد: مجموعه بهداشت و درمان سرپل ذهاب با بيش از 500 نيرو در ايام نوروز در آمادگي كامل براي خدمت رساني به مردم و مسافران و گردشگران نوروزي هستند.
رييس شبكه بهداشت و درمان سرپل ذهاب اضافه كرد كه تا پايان ايام نوروز نظارت و بازرسي از فعاليت برخي مراكز تهيه ، توزيع و عرضه مواد غذايي از جمله آجيل، خشكبار و شيريني ، اماكن عمومي ، اقامتي ، تفريحي و رستوران ها تشديد مي شود.
طهماسبي گفت: به منظور حفظ تامين سلامت شهروندان و مسافران نوروزي و پيشگيري از بروز بيماري ، طرح بازرسي از مراكز تهيه و توزيع و عرضه مواد غذايي سرپل ذهاب تشديد مي شود.
وي اضافه كرد كه 2 مركز بهداشت و درمان روستايي در روستاهاي بزميرآباد و قلعه بهادري با مستقر شدن تيمي از پزشكان عمومي كشيك و ساير نيروهاي پيراپزشكي در راستاي ارائه هرچه بهتر خدمات در ايام تعطيلات نوروزي فعال هستند.
وي ادامه داد: بخش فوريت هاي پزشكي و رسيدگي به مشكلات ناشي از تصادف هاي شهري نيز در ايام نوروز در آمادگي كامل به سر مي برند.
سرپل ذهاب در غرب كرمانشاه بيش از 90 هزار تن جمعيت و 48 كيلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سيروس صديقي چگيني ** انتشار دهنده:علي مولوي