۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۱۰
کد خبر: 82468084
T T
۰ نفر

ترافيك روان و عادي در تمامي جاده هاي مازندران

۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۱۰
کد خبر: 82468084
ترافيك روان و عادي در تمامي جاده هاي  مازندران

ساري – ايرنا – با آغاز زمان سفرهاي نوروزي هموطنان و انتخاب مازندران به عنوان مقصد سفر ، ترافيك در جاده هاي مواصلاتي اين استان روان و عادي است .

معاون راهداري اداره كل راهداري وحمل و نقل جاده اي مازندران روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت : براساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي و كنترل ترافيك خوان مركز مديريت راهها هم اكنون ترافيك رواني در تمامي جاده هاي استان گزارش شده است .
عباسعلي نجفي افزود : محورهاي اصلي هراز ، سوادكوه ، كندوان و كياسر و 2 محور كناره گلوگاه و رامسر تردد خودروها بدون مشكل ترافيكي در جريان است .
وي شرايط جوي غالب در تمامي اين مسيرها را تمام ابري اعلام كرد و ادامه داد : هموطناني كه مازندران را مقصد سفر خود انتخاب كرده اند زنجير چرخ و تجهيزات ايمني براي مناطق برفگير و كوهستاني را فراموش نكنند .
*** محدوديت هاي ترافيكي :
مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور نيز در اطلاعيه محدوديت هاي ترافيكي امروز جاده هاي مازندران را اعلام كرد.
براساس اين اطلاعيه تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع است .
همچنين با اعلام ماموران پليس راه، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 24 امروز از ميدان اميركبير كرج به سمت مرزن آباد يك طرفه است .
مازندران 10 هزار و 700 كيلومتر جاده اصلي و فرعي دارد كه سه هزار و 600 كيلومتر از آن محور اصلي است و هراز، سوادكوه و كندوان پرترافيك ترين محورهاي اين استان هستند.
نوروز 95 حدود 12 ميليون نفر شب اقامت مسافردر مازندران ثبت شد .
خبرنگار : فاطمه قنبري قاديكلايي ** انتشاردهنده : سيد محسن حسن نيا
2096/1899

سرخط اخبار استان‌ها