پاسخگويي به 6 هزار تماس تلفني در مركز ارتباطات مردمي تامين اجتماعي

تهران - ايرنا - سازمان تامين اجتماعي اعلام كرد؛ مركز ارتباطات مردمي سازمان تامين اجتماعي (CRM) به ٦هزار و 242 تماس تلفني در بهمن ماه امسال پاسخ داده است.

به گزارش روز شنبه ايرنا از سازمان تامين اجتماعي، مركز ارتباطات مردمي اين سازمان در جهت پاسخگويي به ذينفعان راه اندازي شده و بيمه شدگان، مستمري بگيران، كارفرمايان وساير گروه ها در تماس با شماره تلفن ١٤٢٠ اين مركز مي توانند پاسخ سئوالات خود را دريافت كنند.
در مركز ارتباطات مردمي سازمان تامين اجتماعي، سوالاتي كه نياز به پيگيري دارد، پس از بررسي هاي به عمل آمده، پاسخ از طريق پيامك يا پست الكترونيكي به اطلاع آنها خواهد رسيد.
در بهمن امسال؛ تعهدات بلندمدت امور فني مستمري با 875 مورد، بيشترين موضوعي بود كه مورد سئوال بيمه شدگان بوده است و امور فني بيمه شدگان با ٦٩٤ مورد و درآمد حق بيمه با ٦٦٨ مورد موضوعات دوم و سوم بيشترين تماس ها را در اين ماه تشكيل مي دهند.
خدمات غيرحضوري اداره كل درآمد با 656 مورد، تعهدات كوتاه مدت امور فني بيمه شدگان با ٦٠٨ مورد و امور كارگزاري هاي رسمي با 516 مورد از ديگر موضوعاتي بوده است كه بيشترين ميزان پرسش بيمه شدگان از مركز ارتباطات مردمي سازمان تامين اجتماعي بوده است.
بيمه اختياري، بيمه بيكاري، مشاهده اينترنتي سابقه بيمه، بيمه صاحبان حرف وبرقراري مستمري بازماندگان، شرايط بيمه اجباري، بازرسي، ابلاغ الكترونيكي، دريافت مفاصا حساب، پذيرش خدمت سربازي، نحوه نوبت دهي، داروخانه هاي طرف قرار داد، شرايط مستمري، بيمه كارگران ساختماني و شرايط تكفل از موضوعاتي بود كه بيمه شدگان در تماس با اين مركز مطرح و راهنمايي لازم را دريافت كردند.
مركز ارتباطات مردمي سازمان تامين اجتماعي به منظور پاسخگويي بهتر به مخاطبان و بازنشستگان تيرماه امسال راه اندازي شد.
اجتمام**7268** 1569
تنظيم كننده: مهناز بيرانوند ** انتشار: علي حبيبي

براي آگاهي از آخرين اخبار اجتماعي و حوادث ايران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعي ايرنا:
‏@irnaej
‏https://t.me/irnaej

سرخط اخبار جامعه