۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹
کد خبر: 82406219
T T
۰ نفر

عنوان هاي مطبوعات محلي استان اصفهان

۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹
کد خبر: 82406219
عنوان هاي مطبوعات محلي استان اصفهان

اصفهان- ايرنا- كوچ فروشندگان پوشاك به فضاي مجازي،زير پوست زيبايي هاي زير زميني، تولد جنين فريز شده پس از 14 سال و استانداري كه آب ندارد از مهمترين مطالب روزنامه هاي امروز يكشنبه در استان اصفهان بود.

روزنامه اصفهان امروز تيتر نخست خود را به 'كوچ فروشندگان پوشاك به فضاي مجازي' اختصاص داد و نوشت: چهره فروش پوشاك در اصفهان تغيير كرده است.
مزون داري هاي مجازي در دو سال اخير بسيار رايج شده است؛ افراد زيادي لباس مورد علاقه خود را از شبكه هاي مجازي انتخاب مي كنند و مي خرند.
اين روزنامه در ادامه مي افزايد: حال اين روزهاي بازار پوشاك داخلي ناخوش است و دليل ايجاد اين وضعيت نامناسب، علاوه بر ركود بازار ، قيمت هاي گران و عدم قدرت خريد مردم به عرضه پوشاك قاچاقي نيز مربوط مي شود كه از طريق فضاهاي مجازي با قيمت هاي بسيار پايين فروخته مي شوند.
اين روزنامه در مطلب ديگري نوشت: نيروگاه شهيد منتظري اصفهان تنها نيروگاه سبز كشور معرفي شد.
در ادامه اين مطلب آمده است: هجدهمين همايش ملي صنعت و خدمات سبز در محل سازمان حفاظت محيط زيست با حضور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، نماينده يونيدو، نماينده GIZ آلمان و جمعي از صاحبان صنايع سبز برگزار شد.
در اين همايش ، نيروگاه شهيد محمد منتظري اصفهان بعنوان تنها نماينده صنعت برق كشور رتبه برتر صنايع سبز را به خود اختصاص داد.
اين روزنامه در مطلب ديگري به نقل از رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان نوشت حفاري هاي شهر اصفهان از 15 اسفندماه متوقف خواهد شد .
رضا اميني در يكصد و شصت و پنجمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: عمليات برخي طرح هاي عمراني مانند تامين شبكه فاضلاب خيابان هاي لاهور و حمزه اصفهاني ، دور برگردان احمد آباد و برخي مناطق شمال غرب اتوبوس تندروي شرقي - غربي كه زمان بر است بايد سريع تر پايان گيرد.
روزنامه اصفهان زيبا هم در مطلبي با اشاره به فعاليت دو هزار آرايشگاه زنانه غير در اصفهان نوشت: ' زير پوست زيبايي هاي زير زميني'
اين روزنامه در ادامه مي افزايد: بهمن ماه سال گذشته در چنين ايامي در گزارشي به وجود 500 آرايشگاه زنانه غير مجاز و زير زميني در اصفهان اشاره شد و حالا تعداد اين آرايشگاهها به عدد دو هزار واحد رسيده است.
اين روزنامه به نقل از مدير بازرسي و نظارت اصناف اصفهان با اشاره به اعلام آخرين آمار در اين زمينه نوشت: در اين آرايشگاهها اقداماتي همچون فال گرفتن، فروش كالاهاي آرايشي بهداشتي و عرضه مواد مخدر صورت مي گيرد.
جواد محمدي فشاركي ادامه مي دهد: خالكوبي آقايان توسط آرايشگران زن، پاكسازي پوست و ليزر از ديگر اقداماتي است كه بدون مجوز انجام مي شود.
اين روزنامه در مطلب ديگري به نقل از رئيس هيات مديره اتحاديه مرغ تخم گذار در تهران نوشت: آنفولانزاي پرندگان در نصف جهان در وضعيت حاد است.
ناصر نبي پور از گسترش شيوع آنفولانزا پرندگان در 15 استان كشور خبر داد و افزود: وضعيت در استانهاي قم و اصفهان حاد است.
وي درباره تعداد مرغ هاي معدوم شده بدليل اين بيماري گفت: آماري كه مسئولان اعلام مي كنند حدود پنج تا شش ميليون قطعه مرغ است.
روزنامه نصف جهان هم در مطلبي با اشاره به اينكه اصفهان ركورد نگهداري جنين در ايران را شكست نوشت: تولد جنين فريز شده پس از 14 سال.
اين روزنامه در ادامه مي افزايد» با تولد يك نوزاد حاصل از جنين فريز شده پس از 14 سال در اصفهان، ركورد نگهداري جنين فريز شده در ايران شكست.
اين روزنامه در مطلب ديگري به نقل از قائم مقام وزير نيرو از بررسي طرح هاي فوري تامين آب براي 7 شهر كشور خبر داد و نوشت: اجراي برنامه اضطراري ' آبي' در اصفهان .
در ادامه اين مطلب به نقل از ستار محمودي آمده است: هفت شهر كرمان، زاهدان، بندرعباس، مشهد، يزد، اصفهان و بوشهر در صدر شهرهاي در معرض بحران آب در سال آينده هستند و طرح هاي فوري و كوتاه مدت براي رفع مشكل تامين آب آنها و ساير شهرهاي در معرض خطر پيش بيني شده است.
روزنامه نسل فردا هم در مطلبي به نقل از دبير اجرايي نظام صنفي كشاورزان شهرستان اصفهان از حقيقتي بزرگ پرده برداشت و نوشت: استانداري كه آب ندارد!
داوود ملك پور افزود: كشاورزان اين شهرستان پس از سالها مطالبه گري، در دولت تدبير و اميد به برخي مطالبات خود دست يافتند و به اين نتيجه رسيدند كه آب در استانداري نيست.
ملك پور افزود: كشاورزان اين شهرستان در سال هاي گذشته با تجمع مقابل فرمانداري و استانداري اصفهان به دنبال حق آبه بودند اما آنها اكنون در كف زاينده رود حقابه خود را مطالبه گري مي كنند.
اين روزنامه در مطلب ديگري به نقل از مدير كل گمرك اصفهان نوشت: عراق مهمترين كشور هدف براي صادرات كالاهاي اصفهان طي ده ماهه گذشته بوده است.
اسدالله احمدي ونهري افزود: عمده ترين كالاهاي صادراتي از گمرك اصفهان شامل آهن آلات و فولاد و مصنوعات آن با 31 درصد ، مواد پتروشيمي با 20 درصد ، فرش با هفده درصد و محصولات لبني با پنج درصد و ساير كالاها با 28 درصد مي شود.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علي نعماني - انتشار دهنده : عمادي

سرخط اخبار استان‌ها