۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۴۲
کد خبر: 82403845
T T
۰ نفر

سقوط آسانسور در قم جان 2 جوان را گرفت

۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۴۲
کد خبر: 82403845
سقوط آسانسور در قم جان 2 جوان را گرفت

قم - ايرنا - معاون مركز مديريت حوادث و فوريت‌ هاي پزشكي استان قم گفت: بر اثر حادثه سقوط آسانسور در قم، 2 تن مجروح شدند و 2 تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش ايرنا از مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي قم، مهدي فراهاني عصر جمعه در گفت و گويي افزود: دقايقي قبل بازهم حوادث مرتبط با ساختمان اتفاقي تلخ و ناگواري را در استان قم رقم زد كه تاكنون 2 مجروح و 2 فوتي داشته است.
وي ادامه داد: مقارن ساعت 12:40 امروز طي تماس مردمي با اورژانس 115 حادثه سقوط آسانسور در ساختماني مرتفع و نيمه كاره در شهرك ولايت قم گزارش شد.
وي گفت: باتوجه به اطلاعات اوليه مردمي به اورژانس اوليه و نزديكترين آمبولانس اورژانس كمتر از پنج دقيقه بعد از وصول خبر خود را به محل رساند و متعاقب آن سه دستگاه آمبولانس ديگر به محل حادثه اعزام شد.
فراهاني اضافه كرد: ارزيابي اوليه حكايت از آن داشت كه چهار تن از شهروندان(سه آقا و يك خانم) هنگام سقوط در آسانسور بودند كه يك تن از آقايان به علت شدت آسيب هاي وارده در محل و در دم فوت كرد و يك تن ديگر از آقيان برغم اقدام ها و تلاش هاي پرسنل اورژانس(عمليات احيا) در مسير انتقال به بيمارستان فوت كرد.
وي ادامه داد: 2 تن ديگر نيز همراه با مراقبت هاي ويژه و عمليات احيا به بيمارستان منتقل شدند كه حال نفر سوم(آقا) نيز در بيمارستان بسيار وخيم گزارش شده و صرفا روند درمان نفر چهارم كه خانمي حدودا30 ساله هست تا حدودي رضايت بخش مي باشد.
به گفته فراهاني، براساس اطلاعات اوليه، سن افراد فوت شده و مجروح در اين حادثه بين 25 تا 30 سال است.
گفتني است: بر اثر انفجار در يك واحد مسكوني در شهر قم كه عصر روز گذشته اتفاق افتاد، يك تن مجروح شد و يك تن جان خود را از دست داد.
1175 / تنظيم كننده و انتشاردهنده: رضا عليمحمدي
۰ نفر