۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۴۱
کد خبر: 82401475
T T
۰ نفر
حوزه تعليم و تربيت نقاط قوت زيادي براي اطلاع رساني دارد

گنبدكاووس - ايرنا - معاون مديركل و مدير آموزش و پرورش گنبدكاووس گفت: حوزه تعليم و تربيت نقاط قوت و برجسته زيادي دارد كه بايستي از سوي روابط عمومي ها و رسانه هاي ارتباط جمعي مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، فرج الله رزاقي روز چهارشنبه دركارگاه آموزشي ويژه روابط عمومي مدارس اين شهرستان، اظهار داشت: ايثار و از خود گذشتگي كه معلمان كلاس هاي چندپايه درمناطق روستايي انجام مي دهند و يا معلمي كه براي پنج دانش آموز هر روز 170 كيلومتر را طي مي كند، بخشي از نقاط قوت نظام تعليم و تربيت است.
وي با تاكيد برضرورت اطلاع رساني بيشتر از نقاط قوت و برجسته نظام تعليم و تربيت ازسوي روابط عمومي هاي مدارس و رسانه هاي گروهي، گفت: بيان صرف كاستي ها و نواقص، هنر نيست بلكه هنر در ديدن توانمندي ها و انعكاس آن است.
رزاقي با قدرداني از تلاش هاي مسئولان روابط عمومي مدارس و نيز خبرنگاران در انعكاس اخبار و رويدادهاي حوزه نظام تعليم و تربيت، اضافه كرد: روابط عمومي ها و نيز خبرنگاران، پل ارتباطي بين مردم و جامعه هستند و بايد با چشماني بينا و گوش هايي شنوا، اين ارتباط را به بهترين نحو برقرار نمايند.
وي با تاكيد بر تقويت روحيه مطالبه گري در حوزه اطلاع رساني، تصريح كرد: امروز اقدامات بسيار خوبي در مدارس اتفاق مي افتد كه به دليل عدم اطلاع رساني، كسي از آن با خبر نمي شود.
مدير آموزش و پرورش گنبدكاووس يادآور شد: برخي كمبودها و مشكلات در مسير نظام تعليم و تربيت وجود دارد كه ممكن است پيمودن مسير را دشوار نمايد اما اين مشكلات نبايد مانع از انجام رسالت مهم تعليم و تربيت درجامعه شود.
رزاقي گفت: در برخي مدارس، دانش آموزان و معلمان موفقيت ها و خلاقيت هايي كسب يا انجام مي دهند كه به دلايلي پنهان مي ماند و اطلاع رساني نمي شود در حالي كه بايد اين موفقيت ها و خلاقيت ها اطلاع رساني شود.
به گزارش ايرنا، در اين كارگاه آموزشي كه باحضور جمعي از مديران و رابطين روابط عمومي مدارس گنبدكاووس درمحل خانه معلم اين شهر برگزار شد، دو تن از خبرنگاران شهرستان در خصوص اهميت خبر، ارزش ها و عناصر خبر و سبك هاي خبرنويسي مطالبي ارائه دادند.
آموزش و پرورش شهرستان 360 هزار نفري گنبدكاووس درشرق استان گلستان، 66 هزار دانش آموز، 3200 فرهنگي شاغل و افزون بر 400 واحد آموزشي دارد.
1860/3039/
خبرنگار : علي لكزانوري ** انتشار دهنده: تاج محمد شيري