۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۴۶
کد خبر: 82400057
T T
۰ نفر
ارائه برخي از دروس دانشگاه علامه به صورت مجازي

تهران-ايرنا- بخشي از دروس دانشجويان مقطع كارشناسي دانشگاه علامه طباطبايي به صورت مجازي ارائه مي شود.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا به نقل از دانشگاه علامه طباطبايي، اين دانشگاه دروس زبان انگليسي عمومي و مباني جامعه شناسي در نيمسال دوم سال تحصيلي 95-96 را به صورت مجازي ارائه مي كند.
هفته اول و دوم برگزاري اين دروس به منظور آشنايي دانشجويان با استاد درس و نحوه استفاده از كلاس هاي مجازي، بصورت حضوري در محل پرديس شماره 2 دانشگاه برگزار خواهد شد.
همچنين در طي ترم تحصيلي نيز در صورت نياز كلاس هاي حضوري بصورت محدود برگزار مي شود.

** دانشگاه تهران امريه سربازي پذيرش مي كند
اداره كل خدمات پژوهشي و انتشارات دانشگاه تهران از ميان فارغ التحصيلان اين دانشگاه امريه سربازي پذيرش مي كند.
پذيرش براي امريه در اداره كل خدمات پژوهشي و انتشارات دانشگاه تهران از ميان فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي ارشد انجام مي شود.
اولويت پذيرش با فارغ التحصيلان رشته هاي زبان و ادبيات فارسي (ويراستاري)، كامپيوتر و مديريت فناوري اطلاعات است.

** دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) از شهداي آتش‌نشان تجليل كردند
جمعي از دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) به همراه گروهي از مردم در ايستگاه شماره ٢5 آتش‌نشاني شهيد صالحي حاضر شده و خاطره شهداي آتش‌نشان حادثه پلاسكو را گرامي داشتند.
به گزارش ايرنا به نقل از بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع)، عصر روز گذشته جمعي از دانشجويان دانشگاه امام صادق(ع) به همراه گروهي از مردم محله سعادت آباد تهران در مقابل ايستگاه شماره ٢5 آتش نشاني شهيد صالحي حاضر شده و ياد و خاطره شهداي آتش نشان حادثه پلاسكو را گرامي داشتند.
همچنين زيارت عاشورا به نيابت از شهداي آتش نشان قرائت شد. مسئولان ايستگاه ضمن تشكر از حضور دانشجويان، از آنان خواستند براي سلامتي مجروحان اين حادثه دعا كنند.
فراهنگ**9187**1823 خبرنگار: حميدرضا بازگشا**انتشار دهنده:طاهره نبي الهي
۰ نفر