۲ بهمن ۱۳۹۵، ۶:۴۴
کد خبر: 82394928
T T
۰ نفر
برترین های قویترین مردان ایران در قاین خراسان جنوبی معرفی شدند

بیرجند - ایرنا - مرحله نهایی مسابقه قویترین مردان ایران عصر روز جمعه با رقابت 6 نفر در قاین مركز شهرستان قاینات از توابع خراسان جنوبی پیگیری شد و نفرهای برتر این پیكارها مشخص شدند.

در این مرحله 6 ورزشكار در پنج آیتم الوار 450كیلویی با متراژ20متر، چهارگانه (شامل حمل چرخ عصاره به متراژ پنج متر، حمل چمدان 360كیلوگرم به متراژ پنج متر، حمل سیلندر به متراژ پنج متر و حمل آدمك روی سكو)، لیفت ماشین مرده یا گاری دستی روبه رو با بند 400كیلوگرم ، كنده ركوردی ورودی 140كیلو گرم ، گوی دو عدد 180 كیلو گرم و دو عدد 200 كیلوگرم روی سكوی 110سانتی متری به رقابت پرداختند.
رییس كمیته فنی قویترین مردان خراسان جنوبی در حاشیه برگزار این رقابت ها به خبرنگار ایرنا، گفت : پس از یك دوره رقابت فشرده محمد عزت پور از البرز به مقام قهرمانی دست یافت.
وی اظهار كرد: پیمان ماهری پور از اردبیل به مقام نایب قهرمانی رسید و علی اكبر جعفری از البرز مقام سوم را كسب كرد و كاپ اخلاق این دوره از مسابقات به حمید یعقوبی از خراسان جنوبی اهدا شد.
حمید یعقوبی افزود : فرامز رحمانی از قزوین ، مجید شریفی از البرز و علی نوكانی از كرمانشاه نیز مقام چهارم تا ششم این رقابت ها را از آن خود كردند.
وی اظهار كرد: در بخش تیمی، البرز عنوان اول ، قزوین دوم و همدان مقام سوم یازدهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران را كسب كردند.
یعقوبی خاطرنشان كرد : طبق نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام كشور 10نفر برتر قوی ترین مردان ایارن به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد .
یازدهمین دوره مسابقه قویترین مردان ایران (جایزه بزرگ ) كه از 28دی ماه به میزبانی شهرستان قاینات و در سالن ورزشی سیمرغ دانشگاه پیام نور قاین آغاز شده بود ، 30 ورزشكار از 11استان كشور در وزن مثبت 105كیلوگرم شركت كردند و با یكدیگر به رقابت پرداختند.
شهرستان قاینات برای دومین بار میزبان پیكارهای قویترین مردان ایران بوده است.
قاین در 100كیلومتری شمال بیرجند مركز خراسان جنوبی قرار دارد و به دلیل تولید با كیفیت ترین محصول زعفران جهان به پایتخت طلای سرخ مشهور است.
7218*2047*خبرنگار محمد امین زرگر-انتشار دهنده - عباسقلی اشكورجیری
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش