۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰
کد خبر: 82382714
T T
۰ نفر
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین منصوب شد

قزوین - ایرنا - با صدور حكمی از سوی استاندار قزوین، سید سعید شاهرخی، مدیركل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری، در حكم فریدون همتی به رئیس ستاد انتخابات استان قزوین آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند به موجب این حكم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورهاای اسلامی شهر و روستا و نیز برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی منصوب می نمایم.
در ادامه این حكم می خوانیم: فراهم سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شان و تراز مردم استان قزوین ، انتخاباتی كه در آن حقوق انتخاب كنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مرّ قانون و در فضای امن با نشاط و آرامش كامل رعایت گردد وظیفه و ماموریت جنابعالی است كه انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت ها و امكانات و با تلاش و كوشش نسبت به آن اهتمام نمائید.
همتی در بخش دیگری از این حكم آورده است: بدیهی است كلیه معاونان و مدیران و مسئولان استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها، ادارات كل، نهادهای قانونی و موسسات دولتی وابسته به دولت و شهرداری های استان نهایت همكاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد .
ضمن آنكه كلیه دستگاه های اجرایی نیز براساس ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 67 مكرر 1 قانون تشكیلات و ظایف و انتخابات شوراهای اسلامی كشور و انتخاب شهرداران حمایت و همكاری لازم را مبذول خواهند داشت.
در قسمت پایانی این حكم آمده: امید است در پرتو عنایات حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید جناب دكتر روحانی، شاهد برگزاری اتنخاباتی باشكوه و قانونی با مشاركت حداكثری مردم استان و در راستای تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی