مقالات برتر كنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران معرفی شدند

تهران - ایرنا - مقالات برتر سیزدهمین كنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش شامگاه خبرنگار فرهنگی ایرنا، همزمان با آیین اختتامیه سیزدهمین كنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور مهدی باقریان رییس و دبیر كل كنفرانس روابط عمومی و حسین كاشانی و شماری از پیشكسوتان تجلیل شدند.
مقالات 'تاثیر رسانه های نوین در تولید محتوا و انتقال پیام روابط عمومی' تالیف سیدحسین قوامی كارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، 'نقش رسانه های اجتماعی در كارآفرینی سازمانی روابط عمومی' تالیف مشترك غلام حسین حسینی نیا عضو هیات علمی دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، حسین مهری و محمد حسن ترابی دانشجویان دكتری كارآفرینی، ' روابط عمومی دانش محور و گرافیك اطلاع رسان' تالیف محمد جواد محسن زاده دانشجوی دكترای فرهنگ و ارتباطات به عنوان مقالات برتر كنفرانس برگزیده شدند.
همچنین مقالات 'نقش روابط عمومی ها در جوامع دانش محور' تالیف سمیه آقایان دانشجوی دكترای مدیریت رسانه، 'رابطه روابط عمومی و مشتری مداری بر بهره وری سازمانی از دیدگاه كارمندان' تالیف محسن معظمی گودرزی و 'بررسی تاثیر روابط عمومی شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب در افزایش سرمایه اجتماعی كاركنان، تالیف بهروز تقی محب برای چاپ در كتاب مجموعه مقالات كنفرانس انتخاب شدند.
در ادامه برترین های روابط عمومی های كشور نیز تجلیل شدند.
سیزدهمین كنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران روز یكشنبه با پیام علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
فراهنگ* 1355* 1823* خبرنگار: علی اكبر قزوینیان * انتشار دهنده: طاهره نبی اللهی

سرخط اخبار فرهنگ