۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۱۴
کد خبر: 82375448
T T
۰ نفر
اختصاص 100 ميليارد ريال براي تكميل محور ارتباطي يزد به بافق

يزد - ايرنا- مشاور وزير راه و شهرسازي گفت: مبلغ 100 ميليارد ريال ديگر براي تكميل محور ارتباطي و در دست اجراي يزد به بافق اختصاص يافته است.

سيد حسين ميرشفيع روز پنجشنبه در حاشيه سفر به بافق در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين رقم از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري در قالب اسناد خزانه براي تكميل پروژه 2 بانده سازي جاده يزدبه بافق اختصاص داده شد.
مشاور وزير راه و شهرسازي كه از عمليات اجرايي اين پروژه بازديد مي كرد با ابراز خرسندي از روند پيشرفت كاري گفت: اين پروژه با 50 دستگاه و ماشين آلات و ساير ابزار و مصالح به سرعت در دست اجراست و تا پايان ديماه جاري 15 كيلومتر آن به بهره برداري مي رسد.
وي پيرامون قطعه باقي مانده اين محور هم تصريح كرد:قرار داد مربوطه منعقد شده و در صورت تامين منابع مالي، اين محور تا پايان سال جاري تكميل مي شود.
ميرشفيع با بيان اينكه جاده يزد-بافق ترافيك سنگين دارد افزود:حتي قطعه هايي كه قبلا هم ساخته شده است بايد روكش شود.
اين مسئول همچنين از اجراي پروژه آسفالت هشت راه روستايي به وسعت 250 كيلومتر خبر داد و گفت: اين پروژه به صورت مشاركتي با قير رايگان بوسيله دستگاه هاي اجرايي محلي ذيربط اجرايي مي شود.
پروژه 2 بانده سازي يزد-بافق با 2مصوبه سفر مقام معظم رهبري و رياست جمهوري به يزد، از سال 86 آغاز شده و هم اكنون بيش از 60 كيلومتر آن تكميل شده و تردد در آن جريان دارد و بقيه در دست اجراست.
بافق با 40 هزار نفر جمعيت در فاصله 110 كيلومتري يزد قرار دارد.
7543/ 5054خبرنگار: اصغر عسكري** انتشار: بهنام احمدي *
irnayazdd@
۰ نفر