۱۵ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۱
کد خبر: 82374880
T T
۰ نفر
معاون فرماندار قشم: دستگاه ها با آخرين يافته هاي حوزه پدافند غيرعامل آشنا شوند

قشم - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرماندار قشم بر آشنايي و تجهيز دستگاه هاي اجرايي و اداري اين شهرستان به آخرين يافته ها و تجهيزات در زمينه پدافند غيرعامل تاكيد كرد.

به گزارش چهارشنبه شب ايرنا، مصطفي غلامپور در جلسه پدافند غيرعامل شهرستان قشم گفت: با توجه به اقليم و موقعيت جغرافيايي قشم دستگاه هاي اجرايي و اداري ذي ربط بايد به آخرين دستاوردها و يافته هاي علمي تجهيز شوند تا در برابر هر نوع تهديد و بلاي طبيعي آمادگي كامل داشته باشند.
وي با تاكيد بر آموزش و آگاه سازي به عنوان مهمترين موضوع در زمينه پدافند غيرعامل بيان كرد: پدافند غيرعامل يعني مصون سازي و هدف از آن كاهش آسيب ها و افزايش بازدارندگي در مقابل تهديدهاست كه جزو ضروريات بوده و است كه بايد همه دستگاههاي اجرايي و آحاد مردم از آن شناخت كافي داشته باشند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرماندار قشم با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در زمينه ضرورت توجه به پدافند غيرعامل و سياست هاي مصوب افزود: بايد با فرهنگ سازي و آگاهي بخشي به عموم مردم و از جمله دانش آموزان در بحث پدافند غيرعامل، اطلاع رساني دقيق و ارايه آموزش هاي لازم افكار عمومي نسبت به پدافند غيرعامل حساس شود.
او با قدرداني از دستگاه هاي اجرايي فعال در زمينه پدافند غيرعامل عنوان كرد: آگاهي از اصول و مباني براي همه اقشار ضروري است زيرا براي مقابله با تهديدات احتمالي دشمنان و حتي كاهش خسارت هاي ناشي از بلاياي طبيعي مي تواند موثر واقع شود.
انتشار دهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123