۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۴
کد خبر: 82374160
T T
۰ نفر
نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات با حضور 360 شركت داخلی و خارجی گشایش یافت

تهران - ایرنا - سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته روز چهارشنبه با حضور صدها شركت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور محمد حیدری
مدیركل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
بیش از 300 شركت داخلی و 60 شركت خارجی از كشورهای تركیه، ژاپن، چین، كره جنوبی، ایتالیا، آلمان، سوئیس، تایوان، فرانسه، امارات عربی متحده، اسپانیا و بلژیك، جدیدترین روش‌ها، فنون تكنولوژی و صنایع مرتبط با بازریابی و تبلیغات را در این نمایشگاه در معرض دید مخاطبان قرار داده‌اند.
رونمایی و ثبت اختراع اولین دستگاه «سی ان سی» (برش فوم تولید داخلی 5 محوره)، رونمایی از جدیدترین دستگاه چاپ بر روی اجسام سخت و با كیفیت با ضخامت 10 سانتیمتر و نمایش جدیدترین ماشین عرض پنج متر «یو وی» سازگار با محیط زیست از جمله برنامه های این نمایشگاه است.
به گفته مدیر نمایشگاه، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است چند هیات بازرگانی از كشور های عراق، امارات متحده عربی، افغانستان، كویت، هندوستان، پاكستان، كره جنوبی و تایوان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه ها و سالن ها با شركت های ایرانی وارد مذاكره شوند.
مدیركل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از افتتاح این نمایشگاه، از بخش های مختلف آن بازدید كرد و در جریان روند فعالیت های برخی شركت ها قرار گرفت.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در فضایی بیش از 25 هزار متر مربع در 9 سالن و چند غرفه در فضای باز برپا شده كه خدمات و صنایع تبلیغاتی محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای، خدمات و محصولات انواع چاپ ملزومات چاپ فن آوری ارتباطات را در معرض دید بازدیدكنندگان قرار داده اند.
همچنین قرار است یك همایش به همراه چند كارگاه علمی تخحصصی با موضوع مبانی تحقیقات بازار یابی و آموزش تكنیك های تبلیغات به عنوان برنامه های جانبی در طول نمایشگاه برگزار شود.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از امروز تا 18 دی ماه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران میزبان مخاطبان است.
فراهنگ ** 1355 ** 1071 ** خبرنگار: علی اكبر قزوینیان ** انتشار دهنده: امید غیاثوند