۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹
کد خبر: 82354393
T T
۰ نفر
تابلوي چهار فروشگاه مدعي برند فروشي در اصفهان جمع آوري شد

اصفهان- ايرنا- مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان از جمع آوري تابلوي چهار فروشگاه مدعي برندفروشي در كلانشهر اصفهان خبر داد.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان، روز سه شنبه به نقل از جواد محمدي فشاركي اعلام كرد: تابلوي 2 واحد صنفي واقع در خيابان خاقاني، يك واحد در خيابان نظر شرقي و يك واحد در خيابان چهارباغ بالا جمع آوري شده است.
محمدي فشاركي از صدور اخطار براي هفت واحد صنفي ديگر خبر داد و تاكيد كرد: در صورتيكه اين واحدها نتوانند مدارك مستندي در رابطه با برند خود ارائه كنند بزودي تابلوهاي اين واحدها نيز جمع آوري خواهد شد.
مدير بازرسي و نظارت اصناف اصفهان گفت: در راستاي بيانات رهبر معظم انقلاب درباره برخورد با فروش كالاهاي قاچاق و حمايت از توليد ايراني، اقدام هاي مشترك متعددي در بازرسي و نظارت اصناف، پليس آگاهي و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان صورت گرفته است.
وي با تاكيد بر حمايت از حقوق مصرف كننده افزود: يكي از مشكل هايي كه در سطح عرضه پوشاك با آن دست و پنجه نرم مي كنيم، ارائه پوشاك با برندهاي شناخته شده خارجي است.
محمدي فشاركي با بيان اينكه در اولين گام راستي آزمايي فروشگاه هاي مدعي برندفروشي در اصفهان را كليد زديم، گفت: در اين مرحله 29 فروشگاه در منطقه غرب و جنوب غرب اصفهان شناسايي شد و از اين فروشگاه ها مداركي دال بر اثبات برند فروشي از آنان درخواست شد.
مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان اظهار كرد: از ميان واحدهاي شناسايي شده 11 واحد با پروانه و 14 واحد نيز بدون پروانه در حال فعاليت هستند.
وي با بيان اينكه به اين واحدهاي صنفي فرصتي براي ارائه مدارك داده شد، تصريح كرد: تابلوهاي چهار فروشگاه متخلف با حضور هيات مشتركي از بازرسان اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و پليس اماكن عمومي استان اصفهان جمع آوري شد.
مديربازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان با تاكيد بر حمايت از توليد داخلي گفت: مراكز توليدي باكيفيت عالي در ايران و اصفهان فعاليت مي كنند كه در صورت حمايت مردم از اين توليدكنندگان مي توان به صادرات اين كالاها اميدوار شد.
وي از توليدكنندگان پوشاك داخلي خواست تا با افزايش فعاليت هاي تبليغاتي براي نام تجاري خود و برندسازي زمينه رقابت با توليدات خارجي را فراهم كنند.
در سال هاي گذشته فروشگاه هاي بسياري بويژه در شهرهاي بزرگ با ادعاي نمايندگي برندهاي معتبر و جهاني پوشاك ايجاد شده اند كه اكنون مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان اقدام به شناسايي و اعتبارسنجي آنها كرده است.
د/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسيه معيني ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

سرخط اخبار استان‌ها