۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۲۰
کد خبر: 82347049
T T
۰ نفر
24 تيم بازرسي بر بازار شب يلداي اصفهان نظارت مي كنند

اصفهان- ايرنا- مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان از اعزام 24 تيم براي بازرسي و نظارت بر بازارهاي وي‍ژه شب يلدا در كلانشهر اصفهان خبر داد.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان، روز چهارشنبه به نقل از جواد محمدي فشاركي اعلام كرد: با توجه به افزايش تقاضا در بازار براي كالاهاي خاص در شب يلدا، 24 تيم وي‍ژه براي نظارت بر بازارهاي عرضه تشكيل شده است.
وي افزود: در اين برهه، نظارت و بازرسي ما در سطح عرضه از واحدهاي عرضه كنندگان ميوه، آجيل و خشكبار، گز و شيريني و گلفروشان بطور محسوس و نامحسوس، افزايش مي يابد.
محمدي فشاركي تصريح كرد: 15 تيم از ميان اين تيم ها، بصورت نامحسوس با مراجعه به واحدهاي صنفي و خريد صوري به نظارت بر بازار مي پردازند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آن برخورد مي كنند.
وي با بيان اينكه شب يلدا سال گذشته 547 مورد بازرسي در سطح شهر اصفهان از واحدهاي صنفي انجام شد، افزود: پارسال 85 پرونده تخلف تكميل و براي سير مراحل قانوني به سازمان تعزيرات حكومتي ارسال شد.
مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان خاطرنشان كرد:‌ ارزش ريالي پرونده هاي تشكيل شده در سال گذشته 112 ميليون و 923 هزار و 683 ريال برآورد شد.
وي گفت: نظارت هاي ما بر بازار شب يلدا از امروز آغاز شد و تا اوايل دي بصورت ويژه ادامه خواهد داشت.
شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف يا گرانفروشي مي توانند با شماره تلفن هاي 13-32352012 و 32347900 با ستاد خبري مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان تماس بگيرند.
شب يلدا، مصادف با سه شنبه هفته آينده، 30 آذر است.
د/3011 / 6027 خبرنگار: آسيه معيني* انتشار: شكراللهي

سرخط اخبار استان‌ها