پيروزي تيم واليبال مقاومت فرمانداري مهاباد بر فولاد ويان همدان

مهاباد- ايرنا- تيم واليبال مقاومت فرمانداري مهاباد در سومين هفته از بيست و پنجمين دوره رقابت هاي واليبال ليگ دسته اول كشور در رقابت با تيم واليبال فولاد ويان همدان با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي رسيد.

به گزارش ايرنا، در ادامه رقابت هاي بيست و پنجمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي دسته يك كشور به نام شهداي منا كه با رقابت 16 تيم در دو گروه برگزار مي شود، از ساعت 16 و 30 دقيقه امروز دو تيم مقاومت فرمانداري و فولاد ويان همدان از گروه يك اين رقابت ها در ورزشگاه 2 هزار نفري آزادي شهرستان مهاباد به مصاف هم رفتند كه در پايان اين رقابت نزديك تيم مقاومت فرمانداري مهاباد با برد 3 بر 2 مقابل ميهمان همداني خود، نخستين پيروزي در اين رقابت ها را جشن گرفت.
در اين مسابقه كه با حضو پر شور هواداران مهابادي برگزار شد، نماينده همدان در ست هاي اول و سوم به برتري رسيد، در ادامه تيم مقاومت مهاباد با پيروزي در ست دوم و چهارم خود را در شرايط برابر با حريف قرار داد.
در گيم سرنوشت ساز پنجم تيم مقاومت فرمانداري مهاباد با برتري 15 بر 11 پيروزي در اين ديدار و نخستين برد خود در رقابت هاي دسته اول واليبال كشور را به نام خود ثبت كرد.
مقاومت فرمانداري مهاباد با اين نتيجه و با احتساب يك امتياز خود در هفته اول در مجموع 4 امتيازي شد.
تيم مقاومت فرمانداري مهاباد پيش از اين 2 بازي خود در اين رقابت ها را به سپهر الكتريك قزوين و كاله جوان آمل واگذار كرده بود.
تيم شهرداري جوان اروميه ديگر تيم استان در گروه اول رقابت هاي دسته اول واليبال كشور نيز امروز در ديدار خود با نتيجه 3 بر 1 مقابل حريف خود عقاب سبلان اردبيل به برتري رسيد.
اين مسابقات در مرحله مقدماتي با حضور 16 تيم به صورت رفت و برگشت برگزار مي شود و تيم‌هاي برتر اين مرحله راهي دور حذفي و پلي‌آف خواهند شد.
مقاومت فرمانداري مهاباد، شهرداري جوان اروميه، عقاب سبلان، سياوش سام فرديس، عقاب تهران، فولاد ويان همدان، كاله جوان و سپهر الكتريك قزوين در گروه اول اين رقابت ها قرار دارند.
3093**انتشار دهنده: پيمان پاكزاد