۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۲
کد خبر: 82316817
T T
۰ نفر
مراقبين سلامت مدارس ناحيه 4 كرج منطقه عظيميه كرج را پاكسازي كردند

كرج - ايرنا - مدير آموزش و پرورش ناحيه 4 كرج گفت: مراقبين سلامت فعال در مدارس اين ناحيه روز دوشنبه با شعار سلامت - تندرستي اقدام به پاكسازي مسير ميدان طالقاني تا كوه نور عظيميه كرج از زباله ها كردند.

قاسم پوستين دوز روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين اقدام فرهنگي - آموزشي به منظور گسترش فرهنگ حفاظت از محيط زيست و تجديد ميثاق معلمان بسيجي با امام ، شهدا و ولايت فقيه در آستانه آغاز هفته بسيج انجام شد.
وي اظهار كرد: دراين حركت نمادين گروهي از مراقبين سلامت مدارس ناحيه 4 كرج با در دست داشتن پلاكارهاي آموزشي مبني بر نقش و وظايف انسان در مراقبت از محيط زيست خواستار توجه بيشتر مردم به خصوص خانواده ها در زمان گذراندن اوقات فراغت خود در دل طبيعت شدند.
وي با اشاره به مهم خواندن محيط زيست در حفظ سلامتي انسان و ارتقاء ضريب سلامت جسم و روان افراد در جامعه يادآور شد: اين گروه از معلمان ناحيه 4 كه در مدارس در پست مراقبين سلامت درمدارس انجام وظيفه مي كنند.
وي خواستار مشاركت بيشتر شهروندان البرزي در حفاظت از محيط زيست شدند.
مدير آموزش و پرورش ناحيه 4 كرج از محيط زيست بعنوان يك سرمايه ملي ارزشمند ياد كرد و خاطرنشان شد: ما معلمان گسترش فرهنگ زيست محيطي را يكي از محورهاي مهم آموزشي - ترويجي در كلاس درس معلم مي دانيم زيرا باور داريم كه محيط زيست بايد در اولويت برنامه ها قرار گيرد.
پوستين دوز گفت: اين گروه از معلمان ناحيه 4 كرج با در دست داشتن كيسه هاي زباله كه روي آن نوشته شده بود، جاي زباله روي زمين نيست اقدام به پاكسازي مسير كوه پيمايي از ميدان طالقاني تا كوه نور كردند.
وي بيان كرد: در پايان معلمان در كنار مزار شهداي گمنام در ارتفاعات عظيميه بار ديگر به مناسبت آغاز هفته بسيج با امام ، شهدا و ولايت تجديد ميثاق كردند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهين مالمير انتشار دهنده: محمد عزيزپور