۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۹:۵۶
کد خبر: 82288048
T T
۰ نفر
همكاری دوباره ی علیرضا افتخاری با تنظیم كننده ی «آتش دل»

تهران- ایرنا- مهرداد دلنوازی، آهنگساز موسیقی ایرانی، كه در حال فراهم آوردن آلبومی با صدای علیرضا افتخاری است، گفت: سه آهنگ از قطعه های این مجموعه آماده شده و منتظر پاسخ شركت تهیه كننده برای تولید دیگر قطعه ها هستیم.

به گزارش روز دوشنبه ی خبرنگار موسیقی ایرنا، مهرداد دلنوازی، آهنگساز، تنظیم كننده و نوازنده ی نامدار تار، در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرنا، درباره ی همكاری تازه ی خود با علیرضا افتخاری، خواننده ی نامدار موسیقی ایرانی، سخن گفت.
این آهنگساز كه سال ها پیش در آلبوم «آتش دل» با افتخاریِ جوان همكاری موفقیت آمیزی را تجربه كرده، درباره ی همكاری دوباره ی خود با علیرضا افتخاری گفت: برای تولید یك آلبوم موسیقی صحبت هایی با شركت سروش كرده ایم كه البته این شركت هنوز نتیجه ی قطعی را به ما اعلام نكرده است.
وی افزود: تاكنون یك قطعه از این آلبوم ضبط شده است، اما كار برای تولید قطعه های دیگر آن هنوز آغاز نشده، چراكه ما منتظر اعلام نظر شركت سروش هستیم.
دلنوازی درباره ی قطعه ی ضبط شده ی این مجموعه توضیح داد: قطعه یی را كه با صدای آقای افتخاری ضبط كرده ایم، «دلتنگ باران» نام دارد كه شعر آن را اسماعیل فرزانه سروده و ساخت آهنگ و تنظیم آن را نیز بنده بر عهده داشته ام. چند سال پیش من «عشق دیرین» را با صدای سالار عقیلی ساختم كه بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت؛ به نظر من این قطعه ی «دلتنگ باران» از «عشق دیرین» نیز بسیار زیباتر شده است.
وی افزود: این اثر را ما در دفتر موسیقی صدا و سیما ضبط كردیم و پس از آنكه نتیجه ی كار بسیار موفقیت آمیز بود، مورد توجه شركت سروش و نیز دیگران قرار گرفت. به همین دلیل قرار بر این شد مجموعه یی از كارهایی را كه بنده با آقای افتخاری در صدا و سیما ضبط و تولید كرده ام، به همراه این قطعه و چند آهنگ تازه و نو، در قالب یك آلبوم موسیقی منتشر كنیم.
این آهنگساز درباره ی دو قطعه یی كه در سال های گذشته با صدای علیرضا افتخاری ضبط كرده و در صورت انتشار این آلبوم، آن ها نیز در قالب این مجموعه منتشر خواهد شد، گفت: یكی از این قطعه ها، تصنیف «اشك من هویدا شد» است و دیگری، قطعه یی است به نام «خواهی اگر سِیری كنی» كه با موضوع كمك به ایتام و بی بضاعتان در سال 1391 ساخته شده و تاكنون هرگز پخش یا منتشر نشده است.
وی ادامه داد: از میان قطعه های این آلبوم، این دو آهنگ به همراه قطعه ی «دلتنگ باران» آماده است و شركت سروش به ما گفت كه پنج قطعه ی تازه ی دیگر نیز ضبط كنیم تا بتوان همه ی این قطعه ها را در قالب یك آلبوم منتشر كرد. ما صحبت های اولیه را با سروش كرده ایم و باید دید این شركت چه تصمیمی خواهد گرفت.
آهنگساز آلبوم خاطره انگیز «سارنگ» درباره ی زمان انتشار احتمالی آلبوم تازه اش با علیرضا افتخاری گفت: بعید می دانم كه با این وضعیت، این آلبوم تا پایان امسال منتشر شود، مگر اینكه اسپانسر خصوصی یا آزاد پیدا شود و برای تولید و انتشار آن اعلام آمادگی كند، كه اگر تهیه كننده ی دیگری آمادگی تهیه و تولید این كار را داشته باشد، ما می توانیم با حضور وی این كار را به سرعت ضبط و منتشر كنیم.
آخرین آلبومی كه با صدای علیرضا افتخاری منتشر شده، «پادشاه فصل ها» است كه آهنگسازی آن را حسین پرنیا برعهده داشته است.
فراهنگ**3067** 1568 **خبرنگار: امیرحسین دولتشاهی انتشار دهنده : حسن فتحعلی

سرخط اخبار فرهنگ