۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۱۲
کد خبر: 82192912
T T
۰ نفر
پيام رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در پي موفقيت چشمگير داوطلبان شاهد در كنكور سراسري

تهران- ايرنا- نماينده ولي‌فقيه، معاون رئيس جمهوري و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با صدور پيامي موفقيت چشمگير داوطلبان شاهد و ايثارگر در كنكور سراسري را تبريك گفت.

به گزارش ايرنا، در متن پيام تبريك حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدعلي شهيدي آمده است: فضيلت حضور در زمره عالمان و دانايي جويي نعمتي بزرگ و شكرانه درك محفل علم و دانش، تلاش در راستاي اعتلاي بصيرت و معرفت است. هر آن كس كه عالم گردد، مؤمن به ذات اقدس الهي مي‌شود و از اين باب است كه علم با عمل صالح، مجاهدت در راه خداوند و ضامن سعادت دنيا و عقبي مي‌گردد.
موفقيت چشمگير فرزندان معزز شاهد و ايثارگر «آقايان احسان شريفيان، سجاد قاسمي، محمدحسين فشاركي، محمدجواد صراطي، اميررضا نصيري، محمدقرباني، مجتبي حسين زاده و خانم‌ها سيده مريم سلامت و الهام خواجه پور» در كسب رتبه‌هاي برتر علمي در آزمون سراسري سال 95 كه بدون استفاده از سهميه ايثارگري به دست آمده است را تبريك عرض مي‌نمايم.
بي‌ترديد كسب چنين رتبه‌هايي حاصل بهره‌گيري از استعداد و تلاش بي‌وقفه و مجدانه شما در عرصه علم و عمل مي‌باشد و مايه فخر و مباهات است كه فرزندان شهدا و ايثارگران معزز همچون آن اسوه‌هاي هميشه جاودان در عرصه‌هاي مختلف با تكيه بر ايمان و پشتكاري وصف‌ناپذير، پيشتاز و موفق هستند.
اميد كه به فضل الهي با سلاح علم و ايمان در خدمت به‌نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گام‌هاي مؤثري برداريد.
گفتني است در كنكور سراسري سال جاري احسان شريفيان در گروه رياضي رتبه 1 و در گروه زبان رتبه 41 و الهام خواجه پور در گروه تجربي رتبه 51 و در گروه زبان رتبه 47 كسب كرده‌اند و محمد قرباني در گروه تجربي رتبه 29، محمدجواد صراطي در گروه انساني رتبه 5، سجاد قاسمي در گروه انساني رتبه 2، سيد مرضيه سلامت در گروه هنر رتبه 15، اميررضا نصيري در گروه هنر رتبه 28، مجتبي حسين زاده در گروه هنر رتبه 46 و محمدحسين محمدي فشاركي در گروه زبان رتبه 2 را به دست آورده‌اند.
شبد**1953 ** 1095
۰ نفر