۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۰
کد خبر: 82174175
T T
۰ نفر

مناطق نمونه گردشگري سلماس ساماندهي مي شود

۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۰
کد خبر: 82174175
مناطق نمونه گردشگري سلماس ساماندهي مي شود

اروميه- ايرنا- فرماندار سلماس گفت: مناطق نمونه گردشگري اين شهرستان در مناطق شهري و روستايي با جذب اعتبارات لازم ساماندهي مي شود.

مسعودحاجي عليلو روز چهارشنبه در جلسه شوراي فرهنگ عمومي سلماس افزود: شهرستان سلماس با توجه به برخورداري از جاذبه هاي متنوع طبيعي و اقليمي از چشم اندازهاي زيبا و مناطق نمونه گردشگري برخوردار است.
وي بيان كرد: قلعه چهريق، دره روستاي هدر، كوه قارني ياريخ و طبيعت زيباي روستاهاي بخش كوهسار از مهمترين مناطق نمونه گردشگري سلماس به شمار مي روند كه براي استفاده بهينه گردشگران و شهروندان به تجهيز امكانات رفاهي و خدماتي نياز دارد.
فرماندار سلماس با اشاره به ساخت نخستين تفرجگاه شهر سلماس در روستاي نظرآباد اظهار كرد: عمليات احداث اين تفرجگاه در نزديكي سد ديريك با اعتبار اوليه چهار ميليارد ريال از سوي بخش خصوصي در هفته دولت شروع مي شود.
عارف خدرلو بخشدار كوهسار سلماس هم در اين جلسه گفت: بخش كوهسار از مزيت بالايي در حوزه منابع طبيعي و جاذبه هاي بكر گردشگري طبيعت برخوردار است و مقصد مناسبي براي گردشگران دوستدار طبيعت و البته آثار و ابنيه تاريخي و فرهنگي است.
شهرستان سلماس در 90 كيلومتري مركز آذربايجان غربي واقع شده است كه با برخورداري از اقليمي جذاب و دلپذير و جاذبه هاي متنوع و متعدد طبيعي از مزيت هاي خوبي در حوزه گردشگري برخوردار است.
7127/1905