۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۰۰
کد خبر: 82143399
T T
۰ نفر
مديركل ورزش وجوانان يزد برتكميل طرح هاي  نيمه تمام ورزشي استان تاكيد كرد

يزد - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان يزد روز يكشنبه در بازديد از سالن هاي ورزشي كرم آباد، حسين آباد و سايت ورزشي اكرميه بر تكميل طرح هاي نيمه تمام استان تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا، مسعود شريعتي در جريان اين بازديد گفت: كمبود اعتبارات موجب كندي روند تكميل طرح هاي ورزشي در دست اجراي استان شده است .
وي ادامه داد: پيگيري تكميل طرح هاي نيمه تمام ورزشي در شهر يزد، شهرستان ها و مناطق تابعه استان از اولويت هايي است كه با جديت دنبال مي شود .
شريعتي خاطر نشان كرد: پيگيري هاي لازم براي تخصيص اعتبارات و شتاب بخشي به تكميل اين طرح ها انجام شده كه با حمايت دولت، اميد آن مي رود به سرعت اين طرح ها تكميل و در اختيار مردم و بخصوص جوانان منطقه قرار گيرد تا زمينه رشد و بالندگي آنها در رشته هاي مختلف ورزشي فراهم شود.
وي توجه به ورزش محلات و فراهم كردن زمينه مشاركت جوانان در رشته هاي مختلف ورزشي را ماموريتي مهم براي اداره كل ورزش و جوانان دانست و بر همكاري مردم و خيران در زمينه توسعه فضاهاي ورزشي و تكميل فضاهاي در دست ساخت تاكيد كرد .
سالن هاي ورزشي در دست ساخت محلات كرم آباد و حسين آباد ريسماني در شهر يزد هر كدام به ترتيب 50 و 65 درصد پيشرفت فيزيكي دارد .
استان يزد داراي 47 هيات ورزشي، 50 هزار ورزشكار سازماندهي شده وافزون بر 350 هيات ورزشي شهرستاني است .
7536/ 6014/