۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۳۷
کد خبر: 82120094
T T
۰ نفر
نامه اهالي باغ ني به شهردار كرمانشاه براي آسفالت خيابان

كرمانشاه- ايرنا- باغ ني از قديمي ترين محله هاي شهر كرمانشاه و روستايي خوش آب و هوا در گذشته به شمار مي آيد اما اكنون در مجاورت رودخانه آبشوران ساماندهي نشده، حال و روز اهاليش چندان خوش نيست.

خبايان اصلي باغ ني كه محل استقرار شمار زيادي از منازل اهالي و نيز استقرار چندين اداره و مراكز دانشگاهي از قبيل خبرگزاري جمهوري اسلامي، دانشگاه هاي آزاد، پيام نور، مركز تحقيقات سلول هاي بنيادين و حتي بخشي از قرارگاه منطقه اي غرب ارتش مي باشد، نيز مانند رودخانه اين منطقه حال و روز مساعدي ندارد.
چندي پيش اكيپ آسفالت شهرداري اقدام به آسفالت گزينشي بخش كوچكي از محدوده باغ ني (از سه راهي 22 بهمن به مسافت حدود 250 متر) كرد و اغلب ساكنان امتداد اين خيابان خوشحال بودند كه پس از حدود 20 سال از آخرين باري كه اين خيابان آسفالت شده، بار ديگر مخملي از آسفالت در خيابان محل زندگي شان را شاهد خواهند بود.
اما كار آن اكيپ به همان مقدار ختم شد و اين مساله باعث ناراحتي اهالي باغ ني و نوشتن نامه اي براي «آرش رضايي» شهردار كرمانشاه شد.
در اين نامه كه نسخه اي از آن در اختيار خبرنگار ايرنا قرار گرفت و امضاي چند ده تن از اهالي را نيز دارد، ساكنان خواستار توجه شهردار كرمانشاه به آسفالت اين خيابان و كوچه هاي آن شدند.
ساكنان گفته اند كه خيابان باغ ني حدود 20 سال است كه آسفالت نشده و در هنگام بارندگي هم باعث آبگرفتگي و مشكلاتي براي اهالي مي شود.
آنان از اينكه اكيپ آسفالت بصرت گزينشي تنها بخشي از اين خيابان را آسفالت نموده اند، گلايه دارند و خواهان توجه شهرداري به اين مساله شده اند.
خبرگزاري جمهوري اسلامي نيز به عنوان همسايه اين شهروندان از شهرداري كرمانشاه مي خواهد تا نسبت به رفع اين مشكل توجه لازم داشته باشد.
يحيي معماري خبرنگار ايرنا مركز كرمانشاه
6539/8066

سرخط اخبار استان‌ها