قصه صوتي خوشمزه ترين كلوچه منتشر شد

اروميه- ايرنا- نخستين قصه صوتي از سري آثار شنيداري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي با عنوان خوشمزه ترين كلوچه منتشر شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا، اين قصه صوتي براي گروه سني ب و ج تهيه شده و با قصه گويي سميه رادمنش مربي كلاسهاي نمايش خلاق و عروسكي مجتمع شهيد رسول فرخي اروميه اجرا مي شود.
بر اساس اظهارات مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي، 30 كتاب از انتشارات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان به قصه ‌هاي صوتي تبديل مي شود.
توليد محتوا براي فضاي مجازي، امكان استفاده از كتاب‌هاي كانون براي كودكان و نوجوانان با نيازهاي ويژه از جمله نابينايان و معرفي كتاب‌هاي كانون به خانواده‌ها و افكار عمومي از اهداف اين اقدام فرهنگي است.
خانواده‌ها مي‌توانند با عضويت در كانال تلگرامي كانون كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان به آدرس @kanoonparvareshazargharbi هر جمعه يك قصه‌ را با عنوان قصه عصر جمعه از اين كانال به صورت صوتي دريافت كنند.
اين قصه‌ها براي گروه‌هاي سني ب و ج و به دو زبان فارسي و تركي منتشر مي شود.
اين برنامه از 21 خرداد 95 مصادف با اولين جمعه ماه مبارك رمضان آغاز شده و به مدت 30 هفته ادامه مي يابد.
به گزارش ايرنا، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي داراي بيش از 60 هزار عضو كودك و نوجوان است كه در بخشهاي مختلف فرهنگي، هنري و به ويژه كتابخواني در مراكز ثابت و سيار كانون فعاليت مي كند.
7125/1905