۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶
کد خبر: 82107832
T T
۰ نفر
داعش ده ها تن از اعضای دو عشیره عراقی را قتل عام كرد

تهران- ایرنا- گروه تروریستی -تكفیری داعش در جنایتی جدید، ده ها نفر از افراد دو عشیره فلوجه را هنگام فرار از این شهر قتل عام كرد.

به گزارش شبكه خبری المیادین، یك منبع آگاه در میان عشایر فلوجه گزارش داد كه تروریست های داعش ده ها نفر از اعضای دو طایفه 'بوصالح' و 'بو حاتم' را هنگام ترك فلوجه و حركت به سمت عامریه هدف حمله قرار داده و قتل عام كردند.
این منیع افزود: عناصر گروه تروریستی - تكفیری داعش به سمت افراد این دو طایفه در منطقه تقاطع 'سلام' در غرب فلوجه تیراندازی كردند كه در جریان آن شمار زیادی از افراد این دو طایفه كشته و یا مجروح شدند كه در میان آنها شمار زیادی از زنان و كودكان بودند.
گروه تروریستی تكفیری داعش پس از شكست های میدانی در مناطق مختلف فلوجه و ورود نیروهای عراقی به این شهر از محورهای مختلف، از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می كند و در صورت فرار و عدم همكاری آنها، غیرنظامیان را قتل عام می كند.
نیروهای عراقی پس از گذشت 30 ماه، سرانجام جمعه شب به 400 متری مركز شهر فلوجه در 55 كیلومتری غرب بغداد رسیدند و گزارش های رسیده حاكی است نبردهای سنگینی میان نیروهای عراقی و گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این شهر جریان دارد.
داعش از هزاران نفر از ساكنان فلوجه سپر انسانی ساخته كه برخی دولت های منطقه به همین بهانه تقلا می كنند، عملیات فلوجه را متوقف سازند. درحال حاضر تمامی محورهای فلوجه بر روی داعش جهت خروج از این شهر بسته شده است.
عملیات فلوجه از ماه میلادی گذشته آغاز شد كه طی آن دو شهر راهبردی الكرمه و الصقلاویه از توابع فلوجه و نیز تعدادی بخش ها و روستاها همچون البوشجیل، السجر، عامریه و نیز العوینات به دست نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی عراق آزاد شده است.
خاورم**9366**1275
۰ نفر