۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۶
کد خبر: 82092577
T T
۰ نفر
دوازدهمين سالگرد شهادت مسعود امامي در لارستان گرامي داشته شد

شيراز- ايرنا - دوازدهمين سالگرد شهادت حاج مسعود امامي فرماندار سابق لارستان و استاندار فقيد قزوين يكشنبه با حضور علي اكبر نجيب زاده معاون استاندار و فرماندار ويژه لارستان ،معاونين و كاركنان فرمانداري وحاج جواد امامي برادر اين شهيد ، در فرمانداري ويژه لارستان گرامي داشته شد.

در اين مراسم فرماندار ويژه لارستان پايبندي به ولايت فقيه و خستگي ناپذير بودن را بارزترين ويژگي شهيد حاج مسعود امامي دانست.
علي اكبر نجيب زاده ادامه داد: شهيد امامي از ماديات اين دنيا چشم پوشي كرد و درزماني كه فرماندار اين شهرستان بود و لارستان آن زمان با آن گستردگي ،شبانه روز در حال كار و تلاش براي منطقه بودد و عمر خود را صرف خدمت به مردم شهرو روستا و آباداني و توسعه لارستان كرد.
معاون استاندار فارس افزود:اين شهيد بزرگوار مردي فداكار،مردمي،تلاشگر وكسي بودكه واقعا دلش براي لارستان،محرومين ومستضعفين مي تپيد و واقعا مردي خدوم و خدمتگزار بود و اين مهم از ويژگي هاي اولياي خدا و بندگان وارسته است.
در اين مراسم مداحان اهل بيت عصمت و طهارت به ‏مرثيه سرايي و مداحي در وصف اين شهيد والا مقام ‏پرداختند.
شهيد حاج مسعود امامي در زمستان 1332 در خانواده اي مذهبي و فرهنگي در شهر لار به دنيا آمد و اجداد وي نيز از عالمان ديني و فرهنگيان راستين شهرستان بوده اند.
دوران تحصيلي و كودكي را در كنار پدر در روستاها سپري نمود و ديپلم خود را در شهر لار گرفت.سپس جهت ادامه تحصيل عازم شيراز شد و فوق ليسانس خود را دررشته مديريت اخذ كرد.
وي 6 سال فرماندار لارستان بود.سپس از سال 73 به ترتيب سمت هايي همچون مدير كل امور اجتماعي استانداري فارس،معاون امور اجرايي شهرداري شيراز،معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري بوشهر ، معاونت برنامه ريزي استانداري فارس و نهايتا استانداري قزوين را به عهده گرفت و سرانجام 9 خرداد سال 1383 در حين خدمت به مردم و بازديد از مناطق زلزله زده روستاهاي قزوين در پي سقوط بالگرد به ملكوت اعلي پيوست و در 12 خرداد در جوار بقعه متبركه سيد علاء الدين حسين (ع) در شيراز به آرامش ابدي رسيد.
7371/ 1876

سرخط اخبار استان‌ها