در متن پيام جواد زاهدي كه روز دوشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است: يك روابط عمومي واقعي اعتبار يك سازمان را رقم ميزند و اعتباري و بنيان رسانه با هدف اعتمادسازي و خدمت به مخاطب بر اساس واقعياتي است كه شايد با صرف مبالغ قابل توجه هزينههاي تبليغاتي هرگز به دست نمي آيد.
وي در اين پيام آورده است: فرا رسيدن هفته روابط عمومي و ارتباطات بهانهاي است براي يادآوري آنچه به عنوان اعتبار، اعتماد و تعامل براي هر سازمان در بستر جامعه رقم ميخورد.
وي اين پيام افزوده است: روابط عمومي، تلفيق هنر، فن و علم در باورانيدن ناباورانه ترين باورها به باورانه ترين شكل در باور مخاطب است.
زاهدي در ادامه اين پيام آورده است: سازماني كه خود را در مقابل افكار عمومي پاسخگو ميداند، به واسطه انديشه اي به نام روابط عمومي سازماني، رابطه اي معقول با رسانه هاي جمعي بر اساس حسن تفاهم، اعتماد متقابل و توجيه در داشتن هدفي مشترك در زمينه اطلاع رساني و آگاهي دادن به جامعه نسبت به حقايق موجود برقرار خواهد كرد.
رئيس خانه مطبوعات استان در اين پيام عنوان كرده است: رسانه و روابط عمومي ميتواند به عنوان دو بازوي قدرتمند در عرضه اطلاع رساني و آگاهيبخشي، تعاملي مفيد و سازنده در ساختار فرهنگي، اجتماعي، ديني و سياسي جامعه داشته باشد.
وي اين پيام افزوده است: خانه مطبوعات استان آذربايجانغربي به سهم خود با تاكيد بر نقش بي بديل روابطعموميها در پيشبرد اهداف رسانهاي جامعه، هفته روابط عمومي و ارتباطات را به همكاران روابط عمومي استان، مديران، كارشناسان و دانشجويان اين رشته تبريك عرض نموده و اميد آن دارد در كنار يكديگر، با ابزار قدرتمند رسانه و با رسالت قلم و بيان خود، گامهاي بلندي در راه توسعه همه جانبه استان بتوان برداشت.
به گزارش ايرنا، از 27 ارديبهشت ماه تا دوم خرداد ماه در تقويم رسمي كشور به نام هفته روابط عمومي و ارتباطات نامگذاري شده است.
7125/1905
رئيس خانه مطبوعات آذربايجان غربي با صدور پيامي روز روابط عمومي را تبريك گفت
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۴۱
کد خبر:
82077094
اروميه- ايرنا- رئيس خانه مطبوعات آذربايجان غربي با صدور پيامي خطاب به جامعه خبري و اصحاب رسانه استان، روز ارتباطات و روابط عمومي را به فعالان اين عرصه تبريك گفت.