۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۰۷
کد خبر: 82073855
T T
۰ نفر

هيچ زنداني زن جرائم غير عمد در البرز وجود ندارد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۰۷
کد خبر: 82073855
هيچ زنداني زن جرائم غير عمد در البرز وجود ندارد

كرج-ايرنا-مديرعامل ستاد ديه استان البرز گفت: هيچ زن زنداني جرائم غير عمد در ندامتگاه هاي اين استان وجود ندارد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي ستاد ديه استان ،محمدباقر مقدسي روز شنبه در نشست هيات مديره ستاد ديه استان البرز،افزود: سال گذشته تمام 15 زن جرائم غير عمد از زندان هاي استان آزاد شدند.
وي با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي ستاد در سال 94، گفت: در اين سال 309 زنداني جرايم غيرعمد با حمايت ستاد ديه استان آزاد شدند.
وي افزود: اكنون 255 پرونده دردست بررسي داريم و اميدواريم با كمك‌هاي مردمي بتوانيم اين افراد در بند را آزاد كنيم.
احمد فاضليان رئيس كل دادگستري استان البرز نيز، گزارش ارائه شده توسط ستاد در سال 94 را اميدوار كننده دانست و بر لزوم استفاده از ظرفيت‌هاي استاني براي گسترش و ترويج امر پسنديده كمك به محكومان جرايم غيرعمد تاكيد كرد.
در ادامه اين نشست، جبار باقري، مديركل زندان‌هاي استان البرز با اشاره به اينكه با عملكرد و پيگيري دادستان مركز استان، زمين مناسبي براي احداث ساختمان و استقرار ستاد ديه در كرج تخصيص يافته است گفت: با توجه به موفقيت برنامه‌ريزي‌ها و طراحي منظم چارت سازماني در استان، فلوچارت اجرايي براي تشكيل پرونده‌ها و پرداخت ديه در كل كشور، محصول ستاد ديه استان البرز است.
در پايان اين نشست با موافقت رئيس كل دادگستري استان البرز، مقرر شد كه جشن گلريزان ستاد ديه در دهم ماه مبارك رمضان امسال با دعوت از خيرين برگزار شود و ستاد فرعي ديه نيز در شهرستان‌هاي اشتهارد، هشتگرد، فرديس و نظرآباد با حضور امام جمعه، رئيس دادگستري شهرستان، دادستان، فرماندار، شهردار، رئيس كميته امداد شهرستان و دو نفر از معتمدين و خيرين تشكيل و گلريزان در اين شهرستان ها برگزار شود.
نشست هيات مديره ستاد ديه استان براي رسيدگي به پرونده هاي مددجويان مشمول كمك ستاد ديه استان و مسائل جاري و تصميم گيري در خصوص ديگر برنامه هاي ستاد، با حضور حاجي رضا شاكرمي، دادستان عمومي و انقلاب كرج، جبار باقري مديركل زندان‌هاي استان البرز، محمدباقر مقدسي مديرعامل ستاد ديه استان البرز و حسينعلي عروجي عضو هيات مديره ستاد، در دادگستري استان البرز برگزار شد.
7413/ 6155