۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۵۹
کد خبر: 82073830
T T
۰ نفر

سريال شهرزاد مثل فارسي وان نابودگر

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۵۹
کد خبر: 82073830
سريال شهرزاد مثل فارسي وان نابودگر

سريال شهرزاد مثل فارسي وان نابودگر يكي از عنوان هاي شماره 657 هفته نامه راوي استان مركزي است كه به قلم حسين مهدوي به رشته تحرير درآمده است.

سريال شهرزاد كه به طور منظم در شبكه خانگي توزيع مي شود و بسيار مورد استقبال عموم قرار گرفته فصل اول آن رو به اتمام است و بي شك عوامل اين سريال نمي دانند كه انگشت روي نطقه فشار مخاطبان قرار داده، آنها را دگرگون و توصيه دارد كه در اين دگرگوني پايدار باشند.
اين نقطه فشار در قريب به اتفاق انسان ها در حس عاشقي مشترك است كه انسان ها وقتي به ياد عشق ناكام و از دست رفته خود مي افتند سست شده، از دنياي اطراف خود بازمانده و در برخي موارد افسردگي را تجربه مي كنند.
موسيقي خلاقانه و جلوه هاي سوزناك عاشقانه خواننده با صحنه فشردن نقطه فشار مخاطب منطبق شده و از آنجاست كه مخاطب تقدير خود را در داستان شهرزاد جست جو و به عشق ناكام و از دست رفته خود باز مي گردد.
روانشناسي انسان گرا چنين بازگشتي را موجب اختلال روان شناختي و تبديل نقطه فشار فرد به خود نابودي عنوان مي كند و توصيه روانشناسي سلامت اين است كه لحظات را درك كنيد، آينده اي روشن در ذهن پرورش دهيد به عبارتي گذشته را تحليل و از آن عبور كنيد، اما متاسفانه سريال شهرزاد با قدرت و جذابيت هر چه بيشتر مخاطب خود را به گذشته اش فرا مي خواند.
به گل نشستن انارستان هاي ساوه، باورهاي غلط علت گرايش جوانان به محرك هاي صنعتي و تغيير استانداران هميشه در دستور كار وزارت كشور است از ديگر عنوان هاي خبري هفته نامه راوي است.
هفته راوي با مشي سياسي، فرهنگي، احتماعي و اقتصادي با صاحب امتيازي و مديرمسئولي حسين مهدوي منتشر مي شود.

***ماهنامه بامداد
اختصاص 90 ميليارد ريال هزينه خريد دارو به تامين اجتماعي عنوان يكي از مطالب خبري شماره چهارم ماهنامه بامداد امروز استان مركزي است.
مدير درمان تامين اجتماعي استان مركزي گفت: ماهانه يك هزارو 500 هزار بيمار از خدمات دستگاه تصوير برداري بهره مند مي شوند و هر سه بيمارستان تامين اجتماعي استان در آخرين ارزيابي اعتبار بخشي بيمارستاني رتبه درجه يك عالي را كسب كرده اند.
دكتر بابك عدلي افزود: در بيمارستان امام خميني اراك 146 تخت ودر بيمارستان شازند 69 تخت بستري وجو دارد كه بر اساس نوع بيماري موجود در استان نيازمند افزايش تخت هستيم.
سياست در اجماع، درخشش تيم بتن دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي اراك در كشور مالزي، افتتاح بخش آنكولوژي سرپايي كلينيك امام رضا (ع) اراك از ديگر عنوان هاي خبري ماهنامه بامداد امروز است.
ماهنامه بامداد امروز با مشي اجتماعي اقتصادي با صاحب امتيازي و مديرمسئولي كبري بهرامي منتشر مي شود.
44 نشريه و 9 پايگاه خبري و اطلاع رساني در استان مركزي فعاليت رسانه اي دارند.
7114/6012