۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۰
کد خبر: 82073773
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: دو نرخی كردن قیمت بنزین از اشتباهات مجلس نهم بود

شهركرد - ایرنا - عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دو نرخی كردن قیمت بنزین از مهمترین اشتباهات مجلس نهم به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، امیرعباس سلطانی روز شنبه در نشست شورای اداری این استان افزود: با دو نرخی شدن قیمت بنزین در گذشته شاهد افزایش شدید قاچاق سوخت از كشور بودیم.
وی ادامه داد: در مقطعی دولت بنزین را تك نرخی كرد كه به دنبال آن آمار قاچاق به میزان قابل توجهی كاهش یافت.
عضو هیات رییسه كمیسیون انرزی مجلس اظهار داشت: به تازگی تحقیقات از سوی كارشناسان در كمیسیون انرژی مجلس انجام گرفته است كه نشان می دهد دو نرخی كردن قیمت بنزین كار اشتباهی بود.
سلطانی در عین حال گفت: البته در مجلس نهم شاهد تصویب قوانین خوبی در حوزه های مختلف بودیم كه نتیجه آن تحول در بخش های سلامت، عمران، راه سازی، نفت و آب بود.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملكرد نمایندگان استان در مجلس نهم، گفت: مجمع نمایندگان استان با دوری از حاشیه ها و اختلافات بی اهمیت در دو سطح ملی و استانی توانستند منشاء تحولات خوبی شوند.
سلطانی با بیان اینكه بین مجمع نمایندگان استان و مدیران اجرایی تعامل سازنده ای برقرار بود، افزود: استاندار در برقراری این تعامل سازنده نقش بسیار مهمی داشت و بی شك این همكاری و تعامل همچنان ادامه خواهد یافت.
وی ابراز امیدواری كرد كه نمایندگان مجلس دهم بتوانند گام های بلندی در راستای اعتلای نظام بردارند.

*تحقق اقتصاد مقاومتی راهكار برون رفت كشور از مشكلات است
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد نیز در این نشست با بیان اینكه صلاح جامعه اسلامی در تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: تحقق این مهم راهكار برون رفت كشور از مشكلات است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نكونام افزود: از مهمترین اموری كه همه متولیان كشور باید بر آن متمركز شوند تحقق اقتصاد مقاومتی است كه این مهم می طلبد تا با وحدت و همدلی در این عرصه تلاش كنند.
وی با اشاره حدیث نبوی، روحیه خیرخواهی را در راس دین اسلام دانست و گفت: كارگزاری در جامعه اسلامی زمانی ارزشمند است كه در همه صحنه ها و عرصه ها روحیه خیرخواهی زمینه بروز و ظهور پیدا كند.
نكونام تصریح كرد: باید كوشید تا روحیه خیرخواهی در جامعه نهادینه شود و زمینه فراهم كند تا مشكلات و كاستی های جامعه در پرتو این روحیه برطرف شود و معنویت و تعالیم و آموزه های دینی و قرآنی در جامعه حاكم شود.
امام جمعه شهركرد در ادامه با قدردانی از خدمات نمایندگان مجلس این استان، اظهار كرد: نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی از هر جناحی كه باشند باید از آنها قدردانی كرد و این سنت خوبی است كه در استان شكل گرفته است.
نكونام خاطرنشان كرد: همه مسئولان و متولیان در جامعه اسلامی از یك خانواده هستند و همه در راستای اعتلای نظام و رشد و توسعه كشور تلاش می كنند، از این رو باید قدر دوران خدمت به مردم را بدانند و از این فرصت به بهترین نحو بهره گیری كنند.
به گزارش ایرنا، نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری با محوریت تكریم و قدردانی از نمایندگان این استان در مجلس روز شنبه (25 اردیبهشت ماه) در محل سالن شهید جعفرزاده استانداری با حضور اعضای این شورا برگزار شد.
7363/2097/ 2025
۰ نفر