۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۳۳
کد خبر: 82054795
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه خراسان شمالي: رزمايش الي بيت المقدس توان رزمي بسيج را نشان داد

شيروان- ايرنا- فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالي گفت: رزمايش الي بيت المقدس نشان از برنامه ريزي و صلابت و اقتدار و بنيه پايان ناپذيري ظرفيت بسيج در استان است كه اين رزمايش توان رزمي بسيج را نشان داد.

به گزار ش ايرنا سردار سيدحسن مرتضوي امروز در مراسم گردان هاي شركت كننده در رزمايش الي بيت المقدس در رابطه با اهداف برگزاري اين رزمايش اظهار كرد: امروز به جهانيان اراده، قدرت و توانايي و آمادگي رزم بسيجيان را اعلام و اثبات كرديم.
وي با بيان اينكه عزيزان بسيجي عليرغم همه مشكلات تهديدها و تحريم ها امروز قوت و قدرت بسيج را به نمايش گذاشتند گفت: قدرت بسيج روز افزون است و در عرصه هاي مختلف كه ضرورت باشد و نياز به حضور و دفاع داشته باشد با هوشمندي كامل و انسجام سازماني قوي حضور پيدا مي كند.
سردار مرتضوي با بيان اينكه افتخار مي كنيم كه تفكر بسيج را در جهان اسلام و حتي فراتر از جهان اسلام صادر كنيم افزود: همه جهانيان درست دريافت كرده اند كه امروز بسيج و بسيجي در هر صحنه و عرصه اي حضور پيدا كند پايان دهنده آن موضوع خواهد بود و امروز توانمندي بسيج به حدي است كه باعث رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام شده است.
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالي گفت: در سايه تدابير حكيمانه رهبر معظم انقلاب هر ساله ضرورت ها و نيازمندي هاي با اولويت نظام مقدس جمهوري اسلامي ما به بهانه سال نو اعلام مي شود و امسال نيز معظم له تدبير فرمودند و در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل را ابلاغ فرمودند.
سردار مرتضوي افزود: تلاش همه مسئولان استان و در مجموعه سپاه نيز بدين گونه است كه ما بتوانيم در حوزه اقدام و عمل به موارد و حوزه هايي ورود كنيم كه نشان از عرصه هايي است كه بسترهاي آن در خراسان شمالي وجود دارد و ما در گام اول نسبت به شناسايي قطب هاي اقتصادي كه از ظرفيت كشوري برخوردار است و توان رقابت و طرح موضوع در سطح ملي برخوردار است 5 قطب آن را شناسايي و شروع كرده ايم.
وي با اشاره به اينكه استاندار نيز عنايت و توجه لازم در رابطه با موضوع اقتصاد مقاومتي دارد گفت: در گام هاي بعدي نيز 88 قطب با اولويت هاي بعدي را در موضوعات و فعاليت هاي اقتصادي شناسايي كرده ايم و برنامه ريزي هايي را در قرارگاه جهاد اقتصادي در سطح استان دنبال مي كنيم و هماهنگي ها و تبادلات لازم با همه دستگاه ها و استفاده از كارشناسان را در دستور كار قرار داده ايم كه از ظرفيت هاي موجود استفاده كنيم.
وي افزود: بسيجيان بايد هم اكنون از آمادگي رزم لازم برخوردار باشند و به آموزش هاي روز مجهز شوند و همواره روز به روز بر انسجام و قدرت دروني خود بيافزاييم.
وي با اشاره به اينكه در استان خراسان شمالي بيش از 350 هزار بسيجي وجود دارد افزود: با فعاليت 25 گردان، رزمايش الي بيت المقدس در همه شهرستانهاي استان در حال برگزاري است.
7186/ 6042