۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۱۳
کد خبر: 82051808
T T
۰ نفر

رمان «هشت و چهل و چهار» منتشر شد

۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۱۳
کد خبر: 82051808
رمان «هشت و چهل و چهار» منتشر شد

تهران- ايرنا- كتاب «هشت و چهل و چهار» نخستين رمان كاوه فولادي نسب، درباره‌ يك ساعت‌ ساز تنها و عاشقِ پرسه زدن در خيابان‌ها و كوچه ‌هاي قديمي تهران به نگارش درآمده است.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگي ايرنا، فولادي نسب كه چند سال به‌ عنوان منتقد، مترجم و مدرس داستان‌ نويسي فعاليت‌ هاي فراواني انجام داده، به تازگي نخستين رمان خود را با درونمايه‌ اجتماعي- تاريخي منتشر كرده است.
پشت جلد اين كتاب آمده است: رمان درباره‌ يك ساعت‌ ساز و ساعت‌ فروش تنهاست كه عاشق پرسه زدن در خيابان‌ها و كوچه ‌هاي قديمي تهران است. مردي منظم و دقيق كه دوستان اندكي دارد و جهاني مملو از خاطرات. اما يك اتفاق عجيب اين آرامش را برهم مي‌ زند و منطق روزمره‌ زمان را به‌ هم مي ‌ريزد. اتفاقي كه باعث ماجراهاي تازه‌ اي مي‌شود...
رمان فولادي‌ نسب، با توجه به وابستگي‌ هاي زماني و مكاني‌ اي نوشته شده كه ناگهان و طي يك فرايند تكنيكي از هم مي ‌پاشند و اجازه مي‌ دهند مخاطب او در چند وجه از تاريخ كمي دورتر از ايران و تكه ‌هايي از آن سفر كند. در اين اثر پرسشي مهم پيشِ روي خواننده قرار مي ‌گيرد كه اوج رمان به شمار مي رود: آيا مي‌توان به عقب بازگشت؟ با اين رويه رمان هشت و چهل‌ و چهار خواننده‌ را به يك پرسه ‌زني پراتفاق و غافلگيري دعوت مي ‌كند.
فراهنگ**458**9283**1027
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ